Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Índrukwekkende Mustang collectie!
Maarrrr... kan toch net niet tippen aan "the real thing"! Zeer mooie 1:1, niet de mooiste Mustang ooit maar zeer zeker een pracht wagen!
Bien schreef:Índrukwekkende Mustang collectie!
Maarrrr... kan toch net niet tippen aan "the real thing"! Zeer mooie 1:1, niet de mooiste Mustang ooit maar zeer zeker een pracht wagen!
het is men beginners mustang voor een jonge gast he dus betaal baar
Een mooie Ghia. Lijkt me nog veel werk aan, maar dan heb je achteraf er ook veel meer voldoening aan.
Zelf heb ik een zeldzame Harley-Davidson Tour Glide uit 1980 (zelf deels gerestaureerd),
en mijn pa heeft een 1973 Mustang 351 Ram Air convertible, even oud als ik.
Mooie update Sven.
Die '69 Boss302 van Welly is mooi. Ze zijn erg netjes voor hun geld, en ondanks dat ze "maar" een Welly zijn.
Ik heb de blauwe, rode en gele. In de felle kleuren zijn ze super. Ze zijn er ook nog in het groen en wit, met zwarte Boss-streep,
en een zwarte met witte Boss-streep, maar die vind ik persoonlijk niet zo knallen als de fellere kleurtjes.
Die zilveren Hotwheels Mustang is een erg mooie combi met dat rode interieur.