Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
de maybach ziet er erg strak uit maarten, heb hem ook in mijn collectie zitten, jammer genoeg zit hij nog wel in de doos,
wacht nog op mijn nieuwe vitrine die op maat gemaakt wordt.
maar als ik hem zo zie ga ik hem zeker een plaatsje geven in mijn oude vitrine!
kevinjes3 schreef: een leuke setje met je gele Carrera GT
Misschien eens samen op de foto zetten
Die hadden jullie nog tegoed
De komende tijd zullen er een aantal updates volgen. Ik heb nog het een en het ander staan wat nog niet op de foto is geweest. Om te beginnen de volgende Bugatti van AutoArt. Ik vind de Veyron een beetje een twijfelachtig design hebben, maar toch ben ik erg gecharmeerd van dit model. Ik vind hem zelf in zwart/geel of zwart/oranje het mooiste maar die maakt AutoArt niet. Een tijdje geleden werd mij dit zwart/rode exemplaar aangeboden, waarna ik deze kocht. Het is een mooi model van AutoArt met leuke details als de werkende spoiler en de afneembare achterklep die vastklikt met magneetjes. Toch blijft het geen echte Bugatti. Om dit goed te maken zal ik binnenkort een klassieke Bugatti plaatsen.