Bentley Mulsanne (dealer) Light Gazelle (de kleur van het introductiemodel):

Bentley R-type Continental (dealer):

Gietnaden zeker?Mr. Dj M. schreef:...
De Welly is prima voor zijn geld, inderdaaad wel lasnaden onder de lak op de bumpers, maar valt allemaal mee...
Ik weet wel dat Welly een nieuw label op de markt gaat brengen GTA. Deze komen binnenkort met een Phaeton, BMW 5 serie en nog een aantal modellen. Veel details voor een zachte prijs. Ik hoop inderdaad op een oranje versie.Mr. Dj M. schreef:Heel fraai Rico, ook in creme kleur. Jammer dat die 1:18 zo duur is, want vind het werkelijk een heel erg mooie coupe.
Op de één of andere manier is er altijd wel wat met MC modellen....
De Welly is prima voor zijn geld, inderdaaad wel lasnaden onder de lak op de bumpers, maar valt allemaal mee. De lak van de witte is over het algemeen trouwens minder dan de grijze, die eerste heeft veel vaker last van oneffenheden in de lak. Dat vertelde Modelissimo mij en kijkend naar de modellen in diverse winkels klopt dat wel.
Er is trouwens hoop op zo'n vette oranje, want er komen nog meer kleuren, maybe met tapijt.. dat schijnt dan voorr azië te zijn?! Anyways ik geloof dat dat nog niet helemaal duidelijk is
Als "Landlord" van het Asgard hotelimperium zou zo ééntje in 1:1voor de deur niet misstaanPeter Parker schreef:Dikke bakken Ricardo! Wil Tamara er niet eentje in het paars?