Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie Land Rover ook al heeft Minichamps weer enkele steken laten vallen die niet meer zouden mogen voor deze prijs.
Man, wat heb jij een mooie collectie Land Rovers maar het valt me op dat je mijn bordeaux versie nog niet hebt
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Mooie Land Rover ook al heeft Minichamps weer enkele steken laten vallen die niet meer zouden mogen voor deze prijs.
Man, wat heb jij een mooie collectie Land Rovers maar het valt me op dat je mijn bordeaux versie nog niet hebt
Heb ik gehad. Echter is deze flink beschadigd geraakt bij de verhuizing. Drie van de vier deuren zijn afgeknapt.
Mooi model van MC en een aanwinst voor je defender collectie
Qua smaak heb ik toch liever de Bentley, werkelijk een supermodel
Vind vooral de kleurencombi erg mooi.
Ben benieuwd naar nr 21
Knap modelletje. Het oranje staat hem nog wel. Echt plat oranje is het niet want ik zie wel wat metallic maar het is wel mooi.
Is eens wat anders dan al die donkere kleuren. Leuke en aparte update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Aan exclusiviteit heeft het merk de laatste tijd hard ingeboet,lijkt wel of elke medeforummert momenteel jouw collectie probeert te imiteren.. Nooit verwacht, Rico als trendsettert!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -