Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Ricardo »

Ook maar eens iets positiefs. :mrgreen: Afgelopen weekend via Marktplaats 2 Bentley's aangeschaft via Ben van Roode. De man in kwestie was duidelijk in zijn advertentie en meldde daarin ook dat het verzenden via DHL zal geschieden (overigens gratis) en dus een aantal dagen in beslag kon nemen. Vandaag pakket binnen gekregen. Ben helemaal te spreken over deze heer. :thump_up:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Ben van Roode , bekende naam .
Juist , was voorheen werkzaam bij de NAMAC als ik me niet vergis als antwoorden-man.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

andre schreef:Ben van Roode , bekende naam .
Juist , was voorheen werkzaam bij de NAMAC als ik me niet vergis als antwoorden-man.
Klopt, is volgens mij nu oprichter van modelautokrant.nl
thebulldog

Bericht door thebulldog »

.
Laatst gewijzigd door thebulldog op ma 23 jul 2012 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

thebulldog schreef: Ook heb ik geshopt bij WRH, maar dat is niet wat ik had verwacht hoor, erg kort en vrij onbeleefd in de mailtjes, de modellen waren wel netjes op een doos na wat niet vermeld was in de advertentietekst, als ik dit had geweten had ik minder geboden op het model, maarja het was een model wat ik al langer aan het zoeken was.
Vreemd, Bestel regelmatig bij wouter en kom er zo af en toe ook over de vloer, niets dan lof over Wouter, alles zit altijd super verpakt en is exact zoals beschreven :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
thebulldog

Bericht door thebulldog »

mercedes fan schreef:
thebulldog schreef: Ook heb ik geshopt bij WRH, maar dat is niet wat ik had verwacht hoor, erg kort en vrij onbeleefd in de mailtjes, de modellen waren wel netjes op een doos na wat niet vermeld was in de advertentietekst, als ik dit had geweten had ik minder geboden op het model, maarja het was een model wat ik al langer aan het zoeken was.
Vreemd, Bestel regelmatig bij wouter en kom er zo af en toe ook over de vloer, niets dan lof over Wouter, alles zit altijd super verpakt en is exact zoals beschreven :thump_up:
Het verzenden was gewoon goed daar zeg ik ook niks over, alleen zat er een model bij wat niet helemaal was zoals de tekst, maarja probleem is al iopgelost heb het model opnieuw via ebay gekocht en de oude gaat nu weg...

Voor mij is MP toch over en uit, ik tip MP over een oplichter (naam enz staat ook op de site van opgelicht enz enz (door diverse mensen )) maar MP zegt dat er niks aan de hand is met deze verkoper en laat nu al 2 weken niks meer horen op mijn berichten, vraag me de laatste tijd toch steeds meer af of MP alleen maar oplichters wil) welke stappen zou ik kunnen nemen tegen MP dat ze hier niks aan willen doen??? van de politie heb ik ook geen hoge pet op.

Greetzzzz
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

mercedes fan schreef: Vreemd, Bestel regelmatig bij wouter en kom er zo af en toe ook over de vloer, niets dan lof over Wouter, alles zit altijd super verpakt en is exact zoals beschreven :thump_up:
[/quote]

Ben ik niet met je eens , heb ook gekocht bij WRH maar 2x meegemaakt dat de modellen niet in de staat verkeren als wordt vermeld in de advertentie's.
Laatst gewijzigd door andre op za 07 jul 2012 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Nelis
Schaal: 1:18

Bericht door Nelis »

Ik heb ook zaken gedaan met WRH. Heb toen iedere keer duidelijk naar de staat van het model gevraagd. Hij vertelde dan eerlijk als er iets mee was.
Volgens mij heeft hij ook de tijd niet om alles te controleren. Verzending enz. gaat gewoon goed. Ik heb er geen problemen mee gehad.
Driver-X

Bericht door Driver-X »

Nelis schreef:Volgens mij heeft hij ook de tijd niet om alles te controleren.
Even los van WRH, vind ik dit een slecht argument voor elke webwinkel of handelaar.
Afbeelding
Nelis

Bericht door Nelis »

Klopt, maar daarom vraag ik dus altijd naar de staat van een model, zeker bij handelaren.
subaru.nr1

Bericht door subaru.nr1 »

iemand ervaring met WRC? zit blijkbaar al 4 en half jaar op MP.
Hij zou een ruil willen doen met mij.
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
goededag

Bericht door goededag »

Heeft er iemand ervaring met RD Scalemodels (Robert)
Dat is een gewone particulier. En dan bedoel ik vooral als koper
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Met Wouter (WRH) is het prettig zaken doen. Hij reageert snel op mailtjes en is erg snel met verzenden. Ontvang alles altijd zoals omschreven dus zeker een aanrader :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
NickW

Bericht door NickW »

Mijn nieuwe model (SLR Stirling Moss) heb ik ook bij WRH besteld, hij reageert snel en alles verliep goed, alleen het glaasje over het linker achterlicht is eraf gevallen, en er zat een klein scheurtje in het gedeelte boven de kofferbak.. (Waarschijnlijk komt dit door TNT)
Maar Wouter stelde meteen een vergoeding voor en dus geen geklaag :thump_up:
Echt een aanrader om daar te kopen, ik ga er zeker nog vaker bestellen! :D :thump_up:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Straetos

Bericht door Straetos »

Een waarschuwing van een ander.

Afbeelding
Wild wild horses couldn't drag me away
Plaats reactie