Fast and Furious modelauto's Facebook

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
supra007
Schaal: 1:18

Re: Fast and Furious Special Editions en Corvette XXX

Bericht door supra007 »

Erg gave modellen weer,
Ik heb echt respect voor je verzameling. Alles special editions zijn gewoon super, hoewel ze niet in de film voorkomen doen ze mij toch iets.
De rode evo die je nog mist komt wel op de dvd van 2 fast 2 furious voor.
Bij zo een extra op de dvd gaan ze een evo ombouwen en dat is in deze kleurstelling.

ik hoop voor je dat je deze nog een keer kunt vinden.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Bjorn
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

supra007 schreef:Erg gave modellen weer, Ik heb echt respect voor je verzameling.
Alles special editions zijn gewoon super, hoewel ze niet in de film voorkomen doen ze mij toch iets.
Dank je! Er zitten inderdaad wat leuke modellen bij zoals de Chrome Charger.
supra007 schreef:De rode evo die je nog mist komt wel op de dvd van 2 fast 2 furious voor.
Bij zo een extra op de dvd gaan ze een evo ombouwen en dat is in deze kleurstelling.
Ja, die extra heb ik ook al eens gezien.
Maar die rode Evo schijnt een keer te zijn uitgegeven op een beurs en daardoor zijn er niet zo veel van.
1:18 Fast and Furious
supra007

Bericht door supra007 »

Voor ons, de verzamelaars is dat balen, maar voor de fabrikanten is het pure winst. Zulke modellen vliegen altijd
als warme broodjes over de toonbank.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Insideout

Bericht door Insideout »

Wauw... Wat een collectie. Ikzelf heb alleen de Eclipse uit deel 1 staan. Voor mij was dat de benchmark waar alle andere auto's net niet aan konden tippen ^^ Alhoewel, als ik die muscle cars zie begin ik stiekem toch wel te slijmen...

Anyway, ik ben zelf bezig voor mijn modelkast een diorama te bouwen. Een soort van miniatuur toneel waar je dus een podium bouwt om de "natural habbitat" van de auto's na te bootsen. Weet niet precies hoe k t moet omschrijven (lees: google ff :P) Misschien ook wel een vet idee voor jouw auto's: daadwerkelijk de set nabouwen waar ze in hebben gereden. Bijv. uit deel 1 bij die streetrace, dat ze allemaal beetje schuin in een lange rij staan geparkeerd. Kan je gelijk een dragrace nabouwen :P Misschien een suggestie voor als je collectie compleet is en je je gaat vervelen haha.
Bjorn
Contacteer:

Re: Houten update film auto's

Bericht door Bjorn »

Afgelopen week in Houten geweest en weer een aantal auto's gekocht. Ik had er 8 stuks gekocht :)
Ondanks dat ik 1:18 modelauto's verzamel kon ik deze toch niet laten staan aangezien ik film auto's verzamel.

3 keer Dukes of Hazzard, Knightrider en de Charger van Fast and Furious (deze was oranje en heb ik zelf gespoten)
De DeLorean en A-team bus had ik al.
Afbeelding

Van 1:18 had ik nog een Ertl Hot Rod (die is al weer door verkocht), een Burago Viper voor de banden en een Fast and Furious Honda Civic.
Dus was een geslaagde dag :thump_up:
bobbob

Bericht door bobbob »

:thump_up:
Zien er leuk uit!
supra007

Bericht door supra007 »

Dat ziet er weer goe duit :angel:

hopenlijk kun je volgend jaar weer een paar nieuwe aanschaffen ;)
alexander

Bericht door alexander »

mooi hoor
єš¢σят ρσωєя!!!
Bjorn
Contacteer:

Re: Nieuwe hobbykamer klaar

Bericht door Bjorn »

Omdat eerst al mijn auto's in een open kast stonden en mijn zoontje auto's ook wel leuk vind had ik alle auto's terug in de verpakkingen gedaan.
Maar dat was niet hoe ik mijn collectie graag uitgestald wilde hebben dus ben ik begonnen een nieuwe hobby kamer te maken.
Ik heb nu de kleinste slaapkamer (tja, met 2 kids bleef niks anders over) onder handen genomen met dit als resultaat:

Aan een kant een hoekbureau met de vitrinekast van mijn opa met alle oldtimers en ernaast nog wat andere auto's:
Afbeelding

Dit is dan de werkplek om aan auto's te knutselen:
Afbeelding

De oldtimers die mijn opa allemaal gemaakt heeft in een zelf gemaakte vitrine met leer aan de achterkant en verlichting er in:
Afbeelding

Er boven op alle film auto's die ik heb:
Afbeelding

Nog een kastje er naast wat bij de vitrine kast hoort met wat andere auto's:
Afbeelding

En aan de andere kant van de kamer 4 Bertby vitrine kasten met mijn volledige Fast and Furious collectie (58 stuks):
Afbeelding

Kast 1 met alle modellen van Fast and Furious 1 met een aantal Special Editions:
Afbeelding
Afbeelding

Kast 2 met alle modellen van 2 Fast 2 Furious:
Afbeelding
Afbeelding

Kast 3 met alle modellen van Tokyo Drift:
Afbeelding
Afbeelding

Kast 4 met de modellen van Fast and Furious 4, Fast Five en wat Special Editions:
Afbeelding
Afbeelding

Nog 3 1:64 Fast and Furious modelauto's:
Afbeelding

En op de deur nog een poster van Fast and Furious 1, wat ik zelf de mooiste poster vind van alle films:
Afbeelding

En wat het mooiste is dat ik nog plek over heb ik de Bertby's, dus ik kan nog door gaan met mijn Fast and Furious collectie :dance:
hanske10

Bericht door hanske10 »

:dance: :worshippy: :drool:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Netjes met al die Bertbykasten , mooie collectie.

(wel een vraagje , waar heb jij de glasplaatjes vandaan en de schapliggertjes in die kasten?)
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
supra007

Bericht door supra007 »

Hey bjorn, dat ziet er echt GEWELDIG uit. Ik vind je collectie echt super!.
Zo blijkt maar weer dat ik er nog veel "mis". Ik hoop dat ik zelf aankomend jaar een aantal unieke modellen af kan ronden:
de chevy pickup,
de bmw m5
de oshkosh heist truck
enz..

Maar dat kan lang niet op tegen de limited edition modellen van je!
Bjorn
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

andre schreef:(wel een vraagje , waar heb jij de glasplaatjes vandaan en de schapliggertjes in die kasten?)
Ik heb nog extra glasplaatjes laten maken bij een glashandel bij mij in de buurt en de pinnetjes kun je gewoon bij de bouwmarkt of Ikea krijgen.
Die van de Ikea passen er zo in, ik heb ze bij de Horn bach gehaald en die zijn wat te groot dus heb ik de gaatjes wat uitgeboord.
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Ziet er zeer fraai en geordend uit :thump_up:
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Mooi overzicht :worshippy: Ziet er ordelijk uit. Je opa heeft ook goed z'n best gedaan op die wandvitrine :thump_up:
Plaats reactie