Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wim83 schreef:als je ziet vanwaar ze komen.... knap werk, gefoefel ook vanwege zo klein
Iedereen bedankt voor de complimenten, Wim ze zijn 1:43 hoor! Corgi had net als Dinky die maat.
Nu die Rover, maar eerst maar eens die Dinky, want dat zal sneller gaan.
Zeer afwijkend met de rest van de verzamelingen op het forum, maar nog 3 nieuwe Siku aanwinsten. Audi taxi, Mercedes ADAC (wegenwacht) met trailer en Porsche Boxer. Er staan nog een Porsche Cayenne, een Porsche Carrera GT en een Mercedes 300 in de bestelling.
Het blijft iets bijzonders die verzameling van jou Peter, of er nou oude of nieuwe wagentjes in staan vooral die Ferrari en Marcos heb je mooi opgeknapt!
Bracer schreef:Het blijft iets bijzonders die verzameling van jou Peter, of er nou oude of nieuwe wagentjes in staan vooral die Ferrari en Marcos heb je mooi opgeknapt!
Helemaal mee eens heb echt respect voor jou verzameling!!! Net zoals de verzamelingen van de andere massa-verzamelaars trouwens.
Bracer schreef:Het blijft iets bijzonders die verzameling van jou Peter, of er nou oude of nieuwe wagentjes in staan vooral die Ferrari en Marcos heb je mooi opgeknapt!
Helemaal mee eens heb echt respect voor jou verzameling!!! Net zoals de verzamelingen van de andere massa-verzamelaars trouwens.
Dank jullie wel Carros en Bracer, ik heb er veel lol in om zo te verzamelen. Duur en goedkoop door elkaar als ik het maar mooi vind.
Vandaag kwamen er 2 Siku Porsches met de post mee. Een prachtige Siku Porsche Carrera en Cayenne. Daarnaast vond ik in een winkeltje een Porsche 911 cabrio en een oude Siku V serie Maserati Mistral. De details van die 2 eerste Porsches zijn zeer goed voor een Siku! De Porsche Carrera is een 1e kwartaal 2005 uitgave.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 14 apr 2005 20:14, 5 keer totaal gewijzigd.
Die porsches zien er zeker niet verkeerd uit. Heb dit weekend nog een mooie Binze Ambulance voor me buurjochie gekocht was onder de auto gekomen. Hij vond hem super