Vw golf 3 1:18 project Done!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Paulus
Schaal: 1:18

Re: Vw golf 3 1:18 project Done!

Bericht door Paulus »

Ziet er netjes uit :thump_up:
Moet mijn Golf 3 ook nog eens voorzien van lichtmetaal, maar ik ga wel een maatje groter :wink:

Heb je de harten trouwens al vastzitten? Anders zou je bij de voorwielen de harten kunnen voorzien van plaatjes van zo'n 2à3 mm dik zodat het hart van de velg verder naar buiten komt zodat je achter een bredere velgrand hebt dan vóór..staat naar mijn mening mooier :wink:
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
modelcartuning050
Schaal: 1:18

Re: Vw golf 3 1:18 project Done!

Bericht door modelcartuning050 »

Paulus schreef:Ziet er netjes uit :thump_up:
Moet mijn Golf 3 ook nog eens voorzien van lichtmetaal, maar ik ga wel een maatje groter :wink:

Heb je de harten trouwens al vastzitten? Anders zou je bij de voorwielen de harten kunnen voorzien van plaatjes van zo'n 2à3 mm dik zodat het hart van de velg verder naar buiten komt zodat je achter een bredere velgrand hebt dan vóór..staat naar mijn mening mooier :wink:
Dankje :thump_up:

Ik heb de harten helaas al vast zitten, dat was wel een leuk idee idd ma ik vind het zo ook niet
lelijk staan :wink: . Zou het onthouden voor de volgende keer :D .
Plaats reactie