owja, die indruk werk ik zo wel hè,Driver-X schreef:Je zou bijna denken dat je VW-minded bent met zo'n lijst....
Ff voor de duidelijkheid, dat is totaal niet zo. Ik zag ze in de uitverkoop staan, en ik vond ze wel grappig

owja, die indruk werk ik zo wel hè,Driver-X schreef:Je zou bijna denken dat je VW-minded bent met zo'n lijst....

Klopt VW's zijn grappig......goededag schreef:owja, die indruk werk ik zo wel hè,Driver-X schreef:Je zou bijna denken dat je VW-minded bent met zo'n lijst....
Ff voor de duidelijkheid, dat is totaal niet zo. Ik zag ze in de uitverkoop staan, en ik vond ze wel grappig

, Je lijstje ziet er mooi gevuld uit met vw's .
 , Je lijstje ziet er mooi gevuld uit met vw's . .
 .Dankje,brambo009 schreef:Leuke update, Je lijstje ziet er mooi gevuld uit met vw's .
Ik wist niet dat er zoveel versies van een Golf bestonden.
Groeten Bram

Dus nu kan ik weer op zoek naar een 1 en 3,
 Dus nu kan ik weer op zoek naar een 1 en 3, 

Kon ik ook niet voor die 5 tientjes laten staan. Voor dat geld zal ik hem niet zo snel weer krijgen. Anders had ik gewacht tot ik meer geld heb. Maar goed...
  Kon ik ook niet voor die 5 tientjes laten staan. Voor dat geld zal ik hem niet zo snel weer krijgen. Anders had ik gewacht tot ik meer geld heb. Maar goed...

. Die G60 wordt zo te zien waarschijnlijk een van de laatste 10
. Die G60 wordt zo te zien waarschijnlijk een van de laatste 10  , dus als iemand interesse heeft. Voor €60.00 excl. verzenden regel ik het voor je )
, dus als iemand interesse heeft. Voor €60.00 excl. verzenden regel ik het voor je )