Collectablediecast.com (USA)

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Collectablediecast.com (USA)

Bericht door djtiesto8 »

Iemand bekend met collectablediecast.com? Ik zou graag horen of iemand deze Californische modelautogigant kent, er weleens iets heeft besteld.

Ze hebben een heleboel verschillende modellen, waaronder grote merken als Kyosho en BBR, maar ook de wat simpelere merken als Welly en Kinsmart.
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Collectablediecast.com (USA)

Bericht door Driver-X »

Ik heb er geen ervaring mee, maar van wat ik er snel even van zie is het prijstechnisch niet echt interessant.
Ik heb nog nooit iets uit het buitenland besteld, maar meestal komen er flinke douane kosten bij volgens mij?
Afbeelding
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Collectablediecast.com (USA)

Bericht door zipperscales »

Ik bestel wel redelijk vaak uit het buitenland, maar mijn ervaring is ook dat wanneer het uit de VS komt ik vaak nog even extra moet dokken. Vooral met prijzige modellen, kan het aardig in de papieren lopen. Overigens is het vaak zo dat de waarde onder de 25 dollar is er geen kosten bijkomen, daarom zetten ze dat vaak op de bon/doos. Uit Hong-Kong en omstreken heb ik nog nooit problemen ondervonden.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: Collectablediecast.com (USA)

Bericht door djtiesto8 »

Bedankt allebei. Naar aanleiding van jullie verhalen heb ik de aankoop even uitgesteld. Vond het al wat prijzig om het uit Amerika te laten overkomen, maar met deze extra kosten is het zeker niet meer de moeite waard.

Vaak verschijnen modellen ook nog wel in Nederland, als je maar lang genoeg wacht, laten we daar maar op hopen. :)
Plaats reactie