Kga denk ik ook weer creatief worden. Een golf country

Lol sorry hoor maar dit is een techart stuur uit een porsche dus geen japans fout stuur uit 1998....
En je andere zin snap ik niet..
Hey, bedankt grappig dat je ook op dit forum zit:PMAH2010 schreef:Wow, netjes gedaan. Leuk om te zien wat je met het model hebt gedaan dat je bij me hebt gekocht. Ik schrok in het begin wel even (het is tenslotte een gelimiteerde oplage). Maar hij is helemaal top geworden!
Vraagje nog: hoe heb je de uitlaat gemaakt? Ben bezig met een Beetle project en wil van de standaard uitlaat af. Dit is een mooi alternatief.
Hee, nee heb niet de rode Golf GTI G60 heb aan 1 golf 2 wel genoeg vin de kleur ook mooier dan de rode.MAH2010 schreef:Tja, het blijft een uit de hand gelopen hobby. En dan zit ik op dit forum goed![]()
Dank voor de tip van de uitlaat. Ben nog even aan het experimenteren met de Beetle. Zojuist gespoten, maar jaap van een druiper op de deur. Dus opnieuw beginnen maar weer![]()
Heb je de nieuwe rode Golf GTI G60 van Norev ook al? En zo ja, ga je hier ook nog iets mee doen? Die ziet er standaard al redelijk goed uit moet ik zeggen.
Bedanktnielsmk1 schreef:Golfje is mooi geworden
Ja dat vin jij . ik vind ze nog net kunnen onder de golf 2bobbob schreef:Eigenlijk zijn de velgen net iets te klein![]()