Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ziet er goed uit! Op de NAMAC-beurs heb ik jaren geleden eens een stel metalen standaards gekocht, speciaal gemaakt voor Bburago-modellen. De schroefgaten onder de modellen worden gebruikt om de standaard in te klemmen, ziet er gammel uit maar het werkt goed. De modellen zweven nu ook onder een hoek in de lucht, staat wel gaaf.
Ja, maar dan heb je het niet mooi gesneden en afgewerkt. De randjes van deze voetjes zijn met een laser uitgesneden om het mooi te krijgen. Wanneer je dit zelf gaat doen kan het spul gaan smelten of gaan scheuren. (had eerst ook zelf dat idee) Maar aangezien mijn vader nogal wat ervaring in dat spul heeft kan hij het niet aanraden.
Kon het toch weer niet laten om eens een bieding mee te doen op ebay. En daarvan is dit het resultaat:
Dit model zal wel op mijn site komen te staan voorlopig omdat mijn limiet nog neit bereikt is, dus jullie hebben de voorkeur gekregen boven de andere bezoekers!
Hopelijk vinden jullie het een mooie aanwinst
Laatst gewijzigd door kwiebje op di 12 apr 2005 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.