Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
NickW schreef:En, nog wat verder gekomen of hoe zijn de vorderingen?
Ik kan echt niet wachten tot hij af is..
Ik ben er stilletjes aan mee bezig.
Als er echt vordering inkomt maak ik terug foto's.
Door school heb ik weinig tijd.
Voorlopig ben ik met de bevestiging van de kastjes bezig en de scania ligt ook helemaal uiteen
Ah oke.
Mooi om te horen dat het in ieder geval niet helemaal stil ligt ofzo
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
De scharniertjes voor de kastjes en deuren zijn eindelijk binnen Dus ik kan eindelijk tegoei verder doen met de onderkant.
Foto van hoe hij er voorlopig bijstaat
Het belooft al veel goeds!
Past er eigenlijk nog 1 auto in, of 2? Of past het niet meer sinds hij smaller is?..
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
NickW schreef:Het belooft al veel goeds!
Past er eigenlijk nog 1 auto in, of 2? Of past het niet meer sinds hij smaller is?..
Er kan zowel 2 als 1 in maar ik hou het bij ene zodat ik vanvoor nog plaats heb voor materiaal enzo.
Ook komt er ongeveer zo'n oprij 'systeem' in als bij de 1/18 porsche bus van schuco
- Henry Ford
Alvast een fotoke hoe de scania er momenteel bij staat. (zwaailichtenkappen worden nog verandert, deze zijn maar als voorbeeld). Alsook de gewone verlichting komt er nog in.
Enkel nog iets verzinnen om de plaat boven het raam te maken
ziet er zeker vet uit! Respect
maaruhm hoe lang is de vrachtwagen zelf, met en zonder de trailer eigenlijk?
ik wil zelf namelijk ook zoiets kopen, ook een radiografische maar ik weet niet zeker of de maat wel goed is.. dus vroeg me af welke maat die van jou is
- Henry Ford
@ bobbob: Ik bedoel het 'zonnescherm' boven het voorste raam waar meestal 2 lampen instaan en 2 klein oranje.
@ NickW: De scania apart is 27cm lang en 11.5cm breed en het geheel is net geen 80cm lang.
Voorlopig staat de cabine in zijn eerste kleurlaag. (onderste deel word nog grijs tot onderkant cabine) Verder staat de rest van de scania ook in zijn kleur, enkel de voorste wielen moeten klein beetje aangepast worden. Interieur staat ook in zijn kleur, enkel hier en daar wat afwerking aanbrengen.
Van de trailer laat ik voorlopig nog niets zien
Laatst gewijzigd door subaru.nr1 op wo 07 nov 2012 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.