Als ondergrond heb ik een witte primer erop gespoten en daar overheen de kleur, maar uiteindelijk kreeg ik grove oneffeheden her en der.
Als eerst geprobeerd om de body wat op te schuren met een korrel van 1200/1500 om vervolgens een nieuwe verflaag aan te brengen. Maar de oneffeheden bleven zichtbaar.
Dus besloot vanmiddag om de paint killer uit te proberen, en moet zeggen het resultaat is nog beter dan schuren. Na een tijdje het meeste verf verwijdert, en even met lauw water en wat Dreft schoongespoeld en laten drogen.
Nadat het droog was, heb ik zonder primer de body opnieuw gespoten en met beter resultaat. Even laten drogen en na een half uur de 2e laag eroverheen.

Zie hierboven het resultaat. De verflaag is nu veel strakker en beter verdeeld. Denk ook omdat ik nu een lege frisdrankfles heb gebruikt om het model op te bevestigen zodat het makkelijker te spuiten is. Ook het vastgeplakte stukje krant van de vorige spuitbeurt heb ik met Paint Killer weg kunnen krijgen, dus heb nu een mooi egaal gespoten dak.
Hopelijk morgen verder met de assemblage van de motor en kijken of ik hem morgen in ieder geval al rijklaar kan krijgen.