Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gewoon ff mailtje sturen naar Kelli (vervangt Ari voor het ogenblik), veel goedkoper dan de modellen hier te kopen.
Doe al jaren zaken met hen en hun service is 100%, shipping binnen drie dagen aan mijn deur.
[MOD-EDIT]: bericht aangepast wegens spam/reclame, door schumi28
ik snap nu wel dat dit forum overleefd door een aantal sponsors waar ik zeker niets en vast tegenheb, maar als zelf een emailadres gedelete word van een betreffende winkel, dan weet ik niet meer wat ik hier nog te zoeken heb en is dit hier mijn laatste post.
christophe320d schreef:ik snap nu wel dat dit forum overleefd door een aantal sponsors waar ik zeker niets en vast tegenheb, maar als zelf een emailadres gedelete word van een betreffende winkel, dan weet ik niet meer wat ik hier nog te zoeken heb en is dit hier mijn laatste post.
jammer jammer dat alles hier gedelete word.
greetz,
Moet ik Christophe wel gelijk in geven hoor.
Wordt teveel verwijderd naar mijn mening
christophe320d schreef:ik snap nu wel dat dit forum overleefd door een aantal sponsors waar ik zeker niets en vast tegenheb, maar als zelf een emailadres gedelete word van een betreffende winkel, dan weet ik niet meer wat ik hier nog te zoeken heb en is dit hier mijn laatste post.
jammer jammer dat alles hier gedelete word.
greetz,
Moet ik Christophe wel gelijk in geven hoor. Wordt teveel verwijderd naar mijn mening
Er wordt al druk over gediscuseerd in het mod-squad forum