maar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt
 maar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt  ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan
 ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan  . Er staan nog gulf porsches maar voor duurder. Dus we zullen wel zien wat dat word dan
. Er staan nog gulf porsches maar voor duurder. Dus we zullen wel zien wat dat word dan 
 maar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt
 maar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt  ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan
 ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan  . Er staan nog gulf porsches maar voor duurder. Dus we zullen wel zien wat dat word dan
. Er staan nog gulf porsches maar voor duurder. Dus we zullen wel zien wat dat word dan 
Oesje dat wist ik niet, mijn oprechte excusesBoskoos schreef:Voila. Dat was de porsche die ik ging vragen van men ouders voor men kerstmaar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt
ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan

Je hoedt je niet te excuseren. Eerst is eerstNetForce84 schreef:Oesje dat wist ik niet, mijn oprechte excusesBoskoos schreef:Voila. Dat was de porsche die ik ging vragen van men ouders voor men kerstmaar ik weet wel dat die gulf in goede hande is nu. Ben blij dat je hem ook hebt
ik krijg hem ook nog wel maar het zal even wachten zijn dan

Misschien heeft de Kerstman nog exemplaren ter beschikking en kan hij er eentje opzij leggen voor jou
 laat de fotos maar komen
 laat de fotos maar komen  

Dus dat komt in orde.Can you try to fix it then we can offer you partial refound?

de mecaniciens van WRT hebben goed werk geleverd
  de mecaniciens van WRT hebben goed werk geleverd   
  nu de antenne nog.
 nu de antenne nog.