Een MIG-15 uit de Koreaanse oorlog!
Het is echt heel gedetailleerd, en echt super groot! :O
Ik zal een deze dagen wat betere foto's maken buiten, en misschien nog met een auto uit die tijd erbij

Maar hier zijn vast de foto's:

Die zullen waarschijnlijk morgen een paar komen, gezien ik vandaag moest werkenMr. Dj M. schreef:*Wacht met smart op een foto sessie buiten i.c.m. een 1:18 auto schaalmodel uit die tijd*
Het is echt iets compleet anders ja, het is ook héél grootBien schreef:Jááááh laat maar komen die buitenfoto's!![]()
Heel mooi model, ik had al de F16 van Mr.Dj.M gezien en hier dus nu de MIG-15. Lijkt me echt een indrukwekkend model op deze schaal en weer eens wat anders als een modelauto.
Oh maar dat gebeurd wel vaker. Op een Trofeu Porsche 904 staat ipv Ben Pon, Ben Pons. Ik heb hier een Spark Porsche met TicTac livery, daar klopt ook niets van qua omschrijving op de bodemplaat.NickW schreef:Bedankt iedereen voor de positieve reacties
Maar ik zag me net toch iets schokkends op m'n Ferrari 308 GTB van Hotwheels Elite.
Op de onderkant van het model staat serieus : Ferrari 308 GTS!
Dat geloof je toch niet![]()
En het was gewoon een geheel nieuw model, dus niet een ombouw van GTS naar GTB ofzo...![]()
Ik vind het toch redelijk slecht van Hotwheels elite maar toch ook wel redelijk grappig.. zo'n fout voor zo'n merk..
DankjeOTF'er schreef:Erg gaaf, deze MIG.
Van welk jaar is dit vliegtuig?