Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Goede kerst voor je geweest zo te zien. Heb toevallig op 2e kerstdag de eerste Cars film weer eens voorbij zien komen op de Beeb'. Blijft een knap staaltje animatiewerk.
Heb jij die groene Mini's reeds kunnen scoren Ik keer in elke winkel die Cars verkoopt die onhandige Hot Wheels style displaybakken ondersteboven, maar ben ze tot op heden nog steeds niet tegen gekomen...
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Goede kerst voor je geweest zo te zien. Heb toevallig op 2e kerstdag de eerste Cars film weer eens voorbij zien komen op de Beeb'. Blijft een knap staaltje animatiewerk.
Heb jij die groene Mini's reeds kunnen scoren Ik keer in elke winkel die Cars verkoopt die onhandige Hot Wheels style displaybakken ondersteboven, maar ben ze tot op heden nog steeds niet tegen gekomen...
Nee austin littleton heb ik ook nog niet, wordt ook niet verkocht als single maar enkel als duopack samen met nigel gearsley. Nog niet in europa verkrijgbaar dus zal internet worden!
coolpappa04 schreef:
Nee austin littleton heb ik ook nog niet, wordt ook niet verkocht als single maar enkel als duopack samen met nigel gearsley. Nog niet in europa verkrijgbaar dus zal internet worden!
Ik blijf rustig wachten tot ik ze eens tegenkom, en dan het liefst de versie zonder die malle headset.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
heerlijke aanwinsten weer en de frosty is echt gaaf heb zelf hier voor me neefje een color changer FINN MCMISSILE .(om te kijken wat het is dat verkleuren) en een setje monsterstuks van cars gekocht.