Chris001's collectie: update 13 feb, p30 RR Phantom Drophead Coupe Cabrio schaal 1:12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
schuifelhoofd
Contacteer:

Re: Chris001's collectie: 1:12 Mustang detail foto's

Bericht door schuifelhoofd »

chris001 schreef:Trouwens, er staan meer foto's in mijn topic, een paar pagina's terug. Daar kun je de werkende lichten enzo zien. Hij heeft zoveel 'operating features' da's niet normaal. :dance:
Die foto's heb ik al van gesnoept....en ze waren lekker :thump_up2:
Die grote Belair van DM staat ook bol van de operating features, zoals werkende verlichting.
Google maar even op "danbury mint belair". Het vouwdak op die convertible is ook een echt werkend, en is een lust voor het oog.
heb je actie-foto's van de kap van de Mustang?
chris001 schreef: En nee, we gaan niet ruilen :D .
:cry:
chris001

Bericht door chris001 »

Die Bel Air heb ik ook, maar dan een rooie, niet de turqoise. Ergens in het midden van mijn topic staan er foto's van deze auto, met idd werkende lichten. Als je door mijn topic bladert zul je ook nog een groene 1:12 Cadillac van DM zien, een Franklin Mint Corvette (ga ik binnenkort nog meer foto's van plaatsen), en de Sun Star 1:12 VW Bus.
schuifelhoofd schreef:
chris001 schreef:Trouwens, er staan meer foto's in mijn topic, een paar pagina's terug. Daar kun je de werkende lichten enzo zien. Hij heeft zoveel 'operating features' da's niet normaal. :dance:
Die foto's heb ik al van gesnoept....en ze waren lekker :thump_up2:
Die grote Belair van DM staat ook bol van de operating features, zoals werkende verlichting.
Google maar even op "danbury mint belair". Het vouwdak op die convertible is ook een echt werkend, en is een lust voor het oog.
heb je actie-foto's van de kap van de Mustang?
chris001 schreef: En nee, we gaan niet ruilen :D .
:cry:
chris001

Re: Chris001's collectie: Corvettes 1:12 en 1:18 p23

Bericht door chris001 »

Tijd voor een paar foto's van mijn twee Corvettes: een 1967 Vette schaal 1:12 van Franklin Mint en een 1965 Corvette schaal 1:18 van GMP Masterpiece Collection. Zoek de verschillen zou ik zeggen. Beide modellen zijn ongelofelijk gedetailleerd. Afijn, oordeel zelf :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerst eens inzoomen op de 1965 Corvette schaal 1:18 van GMP:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan de 1:12 van Franklin Mint, met talloze operating features tot werkende claxon en lichten aan toe :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd naar de reacties. Veel plezier.
alain_1978
Schaal: 1:18

Bericht door alain_1978 »

2 supermooie modellen van de Corvette. Die 1:12 heeft de sleutel al op het contact zitten. Je zou er zo mee wegrijden want zo levensecht ziet hij eruit amaai.
Prachtig ook dat de ramen naar beneden kunnen gedraaid worden. Wel grappig dat hij ook eens werkende claxon heeft. Moet schitterend zijn om te horen.
Supermooie aanwinsten :worshippy: :drool: :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
schuifelhoofd
Contacteer:

Bericht door schuifelhoofd »

chris001 schreef:Die Bel Air heb ik ook, maar dan een rooie, niet de turqoise. Ergens in het midden van mijn topic staan er foto's van deze auto, met idd werkende lichten. Als je door mijn topic bladert zul je ook nog een groene 1:12 Cadillac van DM zien, een Franklin Mint Corvette (ga ik binnenkort nog meer foto's van plaatsen), en de Sun Star 1:12 VW Bus.
Effe terug gaan scrollen (je topic is langer dan mijn tijd op MAF), wat een lekker lijstje zeg :dance:
Vooral de oude Amerikanen zijn super. Die Roadrunners mag je van mijn part allemaal op een rijtje zetten! Line-up please!
En die 1:12 Cadillac V16 en Belair........ :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: (verder geen commentaar :P )
chris001

Bericht door chris001 »

Ook de 1:18 heeft contactsleuteltjes, en ook daar kunnen de raampjes omlaag (iets wat GMP wel vaker doet). Het enige verschil in 'operating features' is dat bij de 1:18 Corvette de lampen niet aan kunnen, de toeter niet werkt en het asbakje niet open kan :) Voor de rest zijn ze gelijk.
alain_1978 schreef:2 supermooie modellen van de Corvette. Die 1:12 heeft de sleutel al op het contact zitten. Je zou er zo mee wegrijden want zo levensecht ziet hij eruit amaai.
Prachtig ook dat de ramen naar beneden kunnen gedraaid worden. Wel grappig dat hij ook eens werkende claxon heeft. Moet schitterend zijn om te horen.
Supermooie aanwinsten :worshippy: :drool: :thump_up:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Toch knap wat GMP allemaal kan herbergen in een 1:18e...
Zowel de 1:18e als de 1:12e zijn uitermate fraai.
Afbeelding
chris001

Bericht door chris001 »

Leul om te horen dat je mijn topic waardeert. :thump_up: Die line up maak ik wel een keer voor je. Maar eerst binnenkort een update van twee 1:12 modellen en nog een leuke 1:18 die ik hier nog niet heb laten zien. :)
schuifelhoofd schreef:
chris001 schreef:Die Bel Air heb ik ook, maar dan een rooie, niet de turqoise. Ergens in het midden van mijn topic staan er foto's van deze auto, met idd werkende lichten. Als je door mijn topic bladert zul je ook nog een groene 1:12 Cadillac van DM zien, een Franklin Mint Corvette (ga ik binnenkort nog meer foto's van plaatsen), en de Sun Star 1:12 VW Bus.
Effe terug gaan scrollen (je topic is langer dan mijn tijd op MAF), wat een lekker lijstje zeg :dance:
Vooral de oude Amerikanen zijn super. Die Roadrunners mag je van mijn part allemaal op een rijtje zetten! Line-up please!
En die 1:12 Cadillac V16 en Belair........ :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: (verder geen commentaar :P )
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Mooie amerikaanse update :thump_up:
NetForce84
Moderator

Bericht door NetForce84 »

Woow wat een prachtige update.

Zowel die 1:18 maar dan vooral die 1:12 :drool: :drool: :drool: wat een detail.
Zeer knappe modellen :worshippy:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

GMP maakte heerlijke modellen, zo ook deze Corvette.
De 'Vette in 1:12 is ook erg leuk. Vooral als de verlichting en claxon ook echt werken. :worshippy:
chris001

Bericht door chris001 »

De claxon werkt, en hij maakt een startgeluid waarna de motor een aantal seconden brult. Beetje speelgoedachtig is het wel, maar wel leuk. :lol:
rsh_scuderia schreef:GMP maakte heerlijke modellen, zo ook deze Corvette.
De 'Vette in 1:12 is ook erg leuk. Vooral als de verlichting en claxon ook echt werken. :worshippy:
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

Wat is dit een mooi model,leuk met al details,met werkende verlichting enz. :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up:

Toffe update hier.

Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

Super fraai 2-tal! :drool:
chris001

Bericht door chris001 »

Dank allemaal voor de leuke reacties! :angel: Binnenkort kom ik weer met een update, want jullie hebben er nog een paar tegoed, oa mijn 1:12 VW Kevers :)
Plaats reactie