en dit is de avant op schaal 1/8

het model is 60cm lang, 22 cm breed en 20 cm hoog... een gigant dus.

Een tijdje geleden kreeg ik dit model aangeboden voor 50 euro, maar omdat ik toen ergens gelezen had dat het een verschrikkelijk moeilijk model was heb ik het toen afgeslaan.
Natuurlijk meteen spijt van deze beslissing dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe... vorige week was het zo ver. Ik vond ergens een oud zoekertje waar niet op gereageerd was. op goed geluk deed ik de verkoper een bod van 80 euro verzending inclusief.

Ik heb vanmorgen dat bedrag overgeschreven dus nu is het wachten tot het bouwpakket in de bus zit.
Dit zijn de foto's van het zoekertje:

zoals jullie allemaal wel zullen zien is het al een redelijk oud model. de doos is in slechte staat en de verkoper wist me te vertellen dat de handleiding ontbreekt... gelukkig vond ik er eentje op internet.
Ik ben geen leek in het maken van modelbouwauto's maar daar houdt het dan ook op. toen ik klein was heb ik meerdere vliegtuigjes in elkaar gestoken en later ben ik op andere voertuigen overgeschakeld. dit zijn mijn laatste 2 creaties

Op die Enzo heb ik al aardig liggen prutsen dus dat geeft mijn niveau weer

de komende weken en waarschijnlijk maanden zal ik in dit topic aan de hand van foto's de vooruitgang die ik geboekt heb tonen.
als er een tijdje niets meer volgt is het waarschijnlijk omdat ik geen tijd heb gehad of gigantisch heb liggen prutsen en dus niks ben opgeschoten...
Nogmaals alle tips zijn welkom