Powerline's Golf ombouwen

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

omgebouwd een golf gti type 4!!!

Bericht door powerline »

IKheb een golf gti type 4 omgebouwd aangezien hij stuk was het is een erg gaaf model geworden en ik ben tevens in het bezit gekomen van een golf gti type 1 :roll: jawel een golf type 1 en dat word mijn volgende project . wil je de foto,s zien en er alles over lezen surf ffe naar mijn site:

http://spaces.msn.com/members/modelcarzz/ oja laat ffe weten wat je ervan vindt grtz
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Leuke ombouw, maar had er toch meer iets aan verbouwd. Ook had ik de wagen een andere kleur gegeven dan dat standaard blauw. Trouwens hartelijk welkom op dit forum :thump_up:
Afbeelding
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

kwiebje schreef:Leuke ombouw, maar had er toch meer iets aan verbouwd. Ook had ik de wagen een andere kleur gegeven dan dat standaard blauw. Trouwens hartelijk welkom op dit forum :thump_up:


ja bedankt, en over de kleur hij is wel overgespoten maar hij moest een beetje in de golf r32 style blijven vandaar, trouwens de golf 1 wordt een soort gifgroen zit er erg gaaf :thump_up: uit ben er nou mee bezig!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

leuk gedaan :thump_up: Alleen vind ik de voorbumper een beetje 'grof' gespoten. Misschien was het beter geweest als je die met fijn schuurpapier nog wat vlak had geschuurd. Dan was misschien het resultaat mooier geweest.

Hier op het forum staan ook diverse tips over het hoe en wat met modellen ombouwen.

Stel je ook even voor, dan weten we met wie we te maken hebben :D :thump_up:
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=3312&postdays=0&postorder=asc&start=0
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Hey, welkom op t forum! succes met je projecten :thump_up: er viel me 1 ding echter op, er zitten spuitresten op de banden, haal je de body er niet af als je ze spuit?
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Welkom :thump_up: . en over je golfje: Ik vind hem niet zo heel mooi... Je kartonnen 'Ice' achterin is niet zo mooi, en je stoelen en de rest van het interieur zijn niet zo mooi groen geschilderd (en MOMO zit scheef :P). En de verf ziet er niet zo heel erg mooi uit...
Gebruikersavatar
Wim83
Berichten: 447
Lid geworden op: za 19 feb 2005 16:53
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

goeie ideeën maar de verf enz zit precies nog niet zo goed
voor alles een eerste keer natuurlijk, het is een leuk begin
Plaats reactie