Helaas heb ik een groot deel moeten verkopen omdat ik met mijn 1:1 BMW E36 Sedan een ongeluk heb gehad (total loss). Ik studeer nog en had het geld niet voor het oprapen, dus heb bijna alles verkocht voor het 1:1 project.
Ik ben niet heel erg actief geweest omdat ik dus de afgelopen maanden bezig ben geweest met een BMW E36 Cabrio project dat nu zijn einde nadert.
Voor het cabrio project zie hier:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewto ... 75&t=32679
Wat heb ik allemaal gehad:
1x BMW E46 320wtcc zwart van autoart
1x BMW E46 M3 gtr van minichamps
2x BMW 3.0 CSL van minichamps (straat versie, en de batmobile)
3x BMW E93 M3 Cabrio kyosho (wit-zwart-rood)
2x BMW E28 M5 van Autoart
3x BMW E60 M5 van kyosho (2x zwart en 1x blauw)
2x BMW E46 M3 cabrio van kyosho (1x laguna seca blauw en 1x zwart, zwarte heb ik nog)
1x BMW E36 M3 sedan wit van utmodels
1x BMW E36 M3 cabrio estorilblau van utmodels
1x BMW Z4M coupe met CSL velgen van Kyosho
1x BMW 3.0L CSL art car van minichamps
1x BMW E36 M3 Art car van Ut models
1x BMW E30 M3 cabrio van autoart (ombouw).
en nog 4 porsche's:
2x Porsche 911 996 GT2 autoart
1x Porsche 911 996 GT3 autoart
2x Porsche 911 996 Turbo autoart (heb ik nog word een schaalmodel, van de Turbo van m'n schoonvader).
Één GT2 & de GT3 zijn al van m'n schoonvader en staan in zijn verzameling, de Turbo komt daarbij zodra die af is.
Dan nog een Porsche 959 gehad eveneens van Autoart.
Hier even wat highlights uit de vorige verzameling:
Rijtje:

GT2 & GT3

1 van de E28 M5's:

E60 M5's:

E93 M3, ombouw naar beige interieur (was zwart):

E93 M3, ombouw van beige naar zwart interieur, verlaagd met csl velgen en zwarte grill:

E30 M3 autoart ombouw (niet door mij uitgevoerd overigens):

BMW E36 M3 Estoril:

BMW E36 M3 Sedan

BMW E46 M3 cabrio met ombouw van groen naar zwart interieur (deze heb ik nog maar mag weg):

Art Car's:

BMW Z4 M met CSL Velgen:

Dan nu wat ik tegenwoordig bezit. Ik heb besloten mijn verzameldoelgroep bij te stellen naar BMW E36's en wat jaren 80-90 modellen die ik waanzinnig vet vind.
Ik heb inmiddels 12 BMW E36 modellen, maar de helft moet nog omgebouwd worden en een deel wordt verkocht.
Ik wil namelijk de type 2's verzamelen, met de betere koplampen. Hier heb ik er inmiddels al 8 van

Deze E36 wordt omgebouwd, inmiddels is deze ontdaan van de verf, en wordt waarschijnlijk blauw of rood. De trowing stars velgen die ik van een 850 heb worden alumium kleurig.

Deze 850 gaat nog uit elkaar, en wordt waarschijnlijk blauw met een grijs of beige interieur met houtinleg. en bbs rs of alpina velgen

Deze 850 die naar cabrio omgebouwd is, kwam ik op ebay tegen en moest ik hebben. Deze word ook verder omgebouwd, andere kleuren & velgen.

Een paar van m'n E36's. De gele wordt omgebouwd naar zwart (heb overigens 2 van deze gele, en 1 met platte koplampen). De polizei gaat nog uit elkaar en krijgt zwarte a, b & c stijlen + hemel en nog de juiste kentekens. Dat carroseriewit stoort me namelijk nogal. De Cabrio en M3 GT hebben inmiddels nederlandse kentekens. De gtr krijgt dit niet, is immers een raceversie.

E36 M3 technoviolet ombouw. Andere koplampen, interieur van rood naar bruin, details zoals sloten op de deuren, echte E36 km teller decal, kentekens en velgen :

M3 technoviolett, bmw 325i cabrio en bmw m3 gt met kentekens:

De 325i is uitgerust met de BMW E36 clubsport velgen van de rode E36 318is i.p.v. de originele kroonkrukvelgjes van dit model.

De kentekens zijn overigens kloppend, behalve die van de 325 cabrio, die is eigenlijk van een coupe.

Preview van de ombouw van mijn eigen 1:1 cabrio:

De paarse cabrio met de nieuwe velgen, bmw logo's komen er nog op

Ik heb meer modellen maar niet alles op de foto
Zo dat was 'm voor nu

Volgende week weer een nieuwe update.