Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vaak als ik in de privetopics iemands nieuwste aanwinst zie, heb ik automatisch een reactie van: "Gaaf, die moet ik ook hebben!" Die reactie had ik nu ook weer, alleen ik heb um al!
Dat weet ik nog niet of ik voor de hele reeks ga want het zijn er nogal wat. Maar wie weet. Misschien dat er een paar bij komen maar eerst zullen er wat porsche's en bmw's bij komen
K had er laatst bijna 2 voor iets over 60 euro maar op t laatste moment gesniped jammer genoeg irritante tijden ook om 2 uur smiddags op n werkdag maar zolang er hoop is
Een ding waar je heel goed mee moet uitkijken zijn die antennes, daarom vraag ik altijd een paar extra foto's op, zou jammer zijn als ze alsnog (ont)breken
héle mooie wagen kwiebje,net zoals de rest van je verzameling om jaloers op te worden,persoonlijk verzamel ik enkel wegmodellen(vooral wegens plaatsgebrek)en ga ik mij ooit de srt/10 vanAA aankopen in het rood die rode mini van aa is echt om te