Het is wel dramatisch lang geleden dat ik eens een echte update heb geplaatst. Dus hier gaan we dan eindelijk weer. Om te beginnen maar eens met alle Lamborghini's die ik sinds de laatste update nog had staan. (Bedenk ik me nu dat er nog 1 ontbreekt)
De eerste is de Lamborghini Gallardo LP560-4 Super Trofeo van Peter Kox en Marc Hayek waarmee ze in 2009 aan de Super Trofeo van Lamborghini meestreden. Een prachtig model van Look Smart.
De 2e is wederom een Gallardo, maar deze keer de Gallardo LP600 waar ook Peter Kox en Marc Hayek in hebben gereden. Alleen deze keer in het ADAC GT Masters Kampioenschap van 2011. Het model is in een oplage gemaakt van 350 stuks door Minichamps.
Hier met z'n 2en.
En de laatste is de Krohn Barbour Lamborghini Murcielago van Peter Kox en David Brabham. Hiermee reden ze mee in de ALMS in 2005 en dat was niet echt een succes.
Het model is gemaakt door Gerben, die na veel tegenslag het toch gepresteerd heeft hem af te krijgen. Mijn geleverde kitje was niet echt van top kwaliteit, daarom is besloten een andere donor te nemen. Bedankt Gerben!