En helaas kunnen de koplampen niet omklappen nee.. Dit is de oude versie van ERTL Collectibles.[/quote]
Die zal waarschijnlijk inmiddels ergens in de 70 zijn denk ik

Leuke update

Die zal waarschijnlijk inmiddels ergens in de 70 zijn denk ikFerrarifan schreef:En tja, van een Daisy Duke 1:1 kun je alleen maar dromen!
En helaas kunnen de koplampen niet omklappen nee.. Dit is de oude versie van ERTL Collectibles.
Haha Jessica Simpson is ook goed hoor, uit de filmFerrarifan schreef: Die zal waarschijnlijk inmiddels ergens in de 70 zijn denk ik![]()
Leuke update
Zeker, dat vind ik ook altijd één van de leuke aspecten van de hobby, het zoeken naar dat model dat je al tijden zoekt voor een goede prijs!OTF'er schreef:Koopjes zoeken is een van de leukere aspecten van deze hobby.
Het model mag dan niet ongelooflijk gedetailleerd zijn, het blijft een leuke ERTL.
Het is een rad rod dus elk stuur van de juiste grote zal hem wel staan,toch?Het interieur miste een stuur.. Dus daar hebben we maar een remschijf tijdelijk gezet. ik ben nog op zoek naar een stuur voor weinig, dus als iemand er nog 1 over heeft, laat het me ff weten
Ja dat klopt, eigenlijk past er ieder soort stuur in, zolang hij niet veel te groot of klein is.v8-vette schreef:Super gaaf ding!![]()
Het is een rad rod dus elk stuur van de juiste grote zal hem wel staan,toch?
De Ferrari motor snap ik ook niet, wist ik ook niet toen ik hem kocht, maar ach, in de vitrine valt het toch niet op, gewoon de kofferbak en motorkap dicht laten..alain_1978 schreef:Ziet er wel leuk uit zo met die oude roest-look![]()
De Ferrari-motor snap ik niet zo goed maar gewoon de koffer dicht laten dan![]()
Zo'n Bel Air ga ik ook nog eens toevoegen aan de collectie ooit.
Dankje!alain_1978 schreef:Leuke aanwinsten. Waar is de tijd dat Bburago bij de betere modellen hoorde op 1:18-gebied.
Toch blijven er een aantal fijne modellen tussen zitten. Hun F40 was legendarisch destijds.
De EB110 zou ik ook behouden want deze is niet veel gemaakt op 1:18. En de 456 GT vind ik ook een deftig model van hen.