Hallo iedereen,
Als Mercedes verzamelaar schaal 1/18 had ik gehoopt op één of meerdere van volgende modellen:
Sommige zijn reeds uitgebracht, maar ik verkies een versie waarbij alle deuren, motorkap en kofferdeksel open kunnen. (geen resin)
Vragen staat vrij, dus ook graag stoffen vloerbekleding
mercedes Type W180 220S sedan met webasto sun-roof(oude S-klasse) (lijkt wat op de w120 180 ponton die revell reeds uitbracht, maar is niet dezelfde)
mercedes type w187 220 sedan
mercedes type w136/w191 170S sedan (ondertussen reeds gemaakt doos BOS, helaas resin)
mercedes type w138 260D (lijkt mij een model om uit te brengen door signature, ligt in de trend van de reeds uitgebrachte modellen)
mercedes type w189 300d saloon (reeds door ricko gemaakt)
mercedes 500k autobahnkurier 1935 (reeds door BOS gemaakt, helaas resin)
Een reproductie van de autoart /8 220D zou welkom zijn. Eventueel in andere kleuren dan de bestaande om nog onderscheid te maken. (bestaat in het wit en in het zwart)
Is ook door sun star uitgebracht in andere kleuren.
Ook graag een reproductie van de autoart 600 pullman LWB.
In de hoop dat autoart zijn aankondigingen waarmaakt hoop ik nog op de volgende modellen:
1/18 autoart mercedes 300 sel 6.3 met ref 76142 in kleur zandbeige en hopelijk geen rood interieur zoals de reeds bestaande zwarte en witte versie.
Interieur zou grijs worden volgens autoart correspondent.
1/18 autoart mercedes E320 CABRIOLET 1995 (BLACK) nr 76257
Al een heel lijstje, dus toch wel kans dat er eens een model van gemaakt wordt niet?