in ieder geval de presentatie, en als ze nog te vinden zijn de andere maxi's.antoine schreef:Ronald, ben je opzoek naar alle Uh maxi's of alleen het presentatie model?
Ant1's Renault Clio en 5 collectie
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Re: Ant1's Renault Clio en 5 collectie
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Zoals je weet zijn er 9 waarvan er misschien 2 of 3 (heel) moeilijk te vinden zijn. Heb geduld en alles komt goed

- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Ja klopt , nou heb er nu 2 dus nog 7 te gaanantoine schreef:Zoals je weet zijn er 9 waarvan er misschien 2 of 3 (heel) moeilijk te vinden zijn. Heb geduld en alles komt goed![]()

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
ff wat afstoffen hier.. Sinds afgelopen weekend ben ik weer 14 Renaut Clio 16v's rijker, waarvan 1 hele mooie Maxi 
Hierbij een aantal foto's.
De Maxi:

Een aantal 16v's:

Hierbij een aantal foto's.
De Maxi:

Een aantal 16v's:

- alain_1978
- Schaal: 1:18
De Maxi ziet er super uit 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ja, daar ben ik ook heel blij mee. Ik krijg het model echter niet mooi gefotografeerd, binnenkort nog eens proberen...
Mooie update !!
Mooie update !!
-
Ziet er netjes uit.
Zit zelfs een klepje boven op het dak waar ze nu netjes een "luchtvanger" hebben bij de maxi
Zit zelfs een klepje boven op het dak waar ze nu netjes een "luchtvanger" hebben bij de maxi
- Jolly Club
Zou nog wel een paar plaatjes van de Maxi willen zien Antoine, bij voorkeur waar zijn volle ornaat op staat!! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Geen probleem, ze staan op mijn facebook pagina 
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 359&type=3
De andere cliotjes staan er ook bij, maar ik ben niet zo tevreden over de foto's en ik ben met een nieuwe site bezig (renaultclio16v.nl) dus die ga ik nog eens overnieuw maken.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 359&type=3
De andere cliotjes staan er ook bij, maar ik ben niet zo tevreden over de foto's en ik ben met een nieuwe site bezig (renaultclio16v.nl) dus die ga ik nog eens overnieuw maken.
Wie o Wie is er bekend met het merk T2M? Ik zoek een bouw manual van een Renault Clio schaal 1:10 met brandstof motor. Is er misschien een online onderdelen store??