KRK Racing team

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

KRK Racing team

Bericht door NetForce84 »

Koen Wauters opgelicht door Nederlandse miljonair
Zanger Koen Wauters werd opgelicht door een Nederlandse miljonair die zijn raceteam KRK zou sponsoren. Hij beloofde Wauters 500.000 euro maar haakte al na twee races af. ‘We zitten nog altijd met een gat’, vertelt de zanger in De Tijd.
Koen Wauters werd twee jaar geleden benaderd door de Nederlandse beurshandelaar Marius Ritskes, die via de beursgenoteerde holding OIM Wauters’ raceteam KRK wilde sponsoren. Er werd een contract opgesteld en er was wederzijds vertrouwen. Ritskes zou met de holding 500.000 euro investeren in KRK, maar haakte vervolgens na twee races én midden in het seizoen af. Ritskes zadelde KRK zo op met onbetaalde rekeningen.

‘Hij kon het financieel niet meer waarmaken. Hij kon het altijd zo mooi uitleggen, maar we zijn ons pas vragen beginnen stellen toen het te laat was’, vertelt Wauters in De Tijd. Het team werd opgedoekt en het materiaal werd verkocht, maar de financiële put blijft. ‘We wachten nog steeds op geld. Maar we zijn niet alleen’, klinkt het nog.
Bron: nieuwsblad.be / http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... gn=seeding
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: KRK Racing team

Bericht door NetForce84 »

Heb mij precies niet erg populair gemaakt met deze post :oops:

Kan alleen maar quoten wat in de krant staat, en volgens mij moet je zaken die in de krant staan soms met een korreltje zout nemen...
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: KRK Racing team

Bericht door Daytona69 »

Er staan meer berichten over die miljonair op internet , ook nog van een ander raceteam dat nog geld van hem zegt te krijgen , maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De desbetreffende man heeft ook nog via het ANP gereageerd, zie deze link : http://personen.inhetnieuws.nl/Marius_Ritskes.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: KRK Racing team

Bericht door St. Paul »

Zju! Zul je zien dat die zieke zot onze top40 weer probeert te bevuilen met zijn " droooooooog je trahaaaaanen.... " da zei feitelijk te zot om voor los te lopen. Amai!

:mrgreen: maar t moet wel weer een belg zijn die gelooft dat een Hollander een euro aan m uit gaat geven. :lol: maken beide kanten de vooroordelen mooi waar.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: KRK Racing team

Bericht door alain_1978 »

Ik kan er niet aan doen maar ik heb die Wouters eigenlijk nooit echt wat gevonden als coureur sorry.
Het is erg wat hem overkomen is maar hij was beter buiten dat racewereldje gebleven. Dakar was ook nooit echt iets.
Hij was beter bij het zingen alleen gebleven. Ben ook geen fan van hem als zanger maar hij heeft er toch goed zijne kost mee verdiend moet ik toegeven.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: KRK Racing team

Bericht door NetForce84 »

alain_1978 schreef:Ik kan er niet aan doen maar ik heb die Wouters eigenlijk nooit echt wat gevonden als coureur sorry.
Het is erg wat hem overkomen is maar hij was beter buiten dat racewereldje gebleven. Dakar was ook nooit echt iets.
Hij was beter bij het zingen alleen gebleven. Ben ook geen fan van hem als zanger maar hij heeft er toch goed zijne kost mee verdiend moet ik toegeven.
Volledig mee eens. Enkele weken geleden heeft hij op Siverstone in de BES de McLaren van Boutsen Ginion in de prak gereden, het team mocht direct inpakken :lol:
Plaats reactie