Driver-X 1:18 collectie: Batman.
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Driver-X 1:18 collectie: Bugatti Veyron AA
Heerlijke Veyron in inderdaad de mooiste kleurstelling, alhoewel ik Bugatti blauw ook erg gaaf vind 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Lange tijd geleden dat we een Veyron op het forum hebben zien langskomen. Mooie uitvoering.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- alain_1978
Het is en blijft een indrukwekkend model dat AutoArt ervan gemaakt heeft. Veel beter dan de Minichamps versie.
Alhoewel ik het niet echt een mooie wagen vind, heb ik hem ook wel staan in maar dan in blauw/zwart kleurversie.
Leuke update
Alhoewel ik het niet echt een mooie wagen vind, heb ik hem ook wel staan in maar dan in blauw/zwart kleurversie.
Leuke update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Het blijft een heerlijk model van autoart.
Ben nog steeds blij met mijn parel/blauw metallic uitvoering.
Ben nog steeds blij met mijn parel/blauw metallic uitvoering.
-
- Moderator
Autoart heeft er zeker een mooi model van gemaakt.
Ook tof dat er verschillen zitten tussen de uitgebrachte versies.
De Veyron zelf, daar heb ik dan weer niets mee, maar doet niets af aan de fijne details.
Ook tof dat er verschillen zitten tussen de uitgebrachte versies.
De Veyron zelf, daar heb ik dan weer niets mee, maar doet niets af aan de fijne details.

-
erg mooie Veyron
mooie kleurstelling ook
mooie kleurstelling ook
Bedankt voor de reacties.
De veyron is typisch een auto met een bepaalde aantrekkingskracht, hij is niet super mooi maar hij heeft wel wat.
Wel grappig om te zien trouwens dat nog niemand is opgevallen dat hij niet de originele spiegels heeft..
De veyron is typisch een auto met een bepaalde aantrekkingskracht, hij is niet super mooi maar hij heeft wel wat.
Wel grappig om te zien trouwens dat nog niemand is opgevallen dat hij niet de originele spiegels heeft..

Haha nu je het zegt valt het wel op ja, (ofja is het te zien)
Maar het scheelt dat ze zilver zijn, dus dan lijkt het alsof het zo hoor, ipv opeens blauwe spiegels ofzo..
Ik heb hem hier ook staan, maar dan in pearlwhite ice blue, vind ik persoonlijk net een tandje mooier, maar zwart-rood staat bij mij op een solide 2de plek!
Prachtige kleur voor deze speciale auto! 
Het is niet moeders mooiste, maar het is gewoon een must have. Ook absoluut geen lelijke auto in mijn ogen maar zeker niet super mooi
Maar het scheelt dat ze zilver zijn, dus dan lijkt het alsof het zo hoor, ipv opeens blauwe spiegels ofzo..
Ik heb hem hier ook staan, maar dan in pearlwhite ice blue, vind ik persoonlijk net een tandje mooier, maar zwart-rood staat bij mij op een solide 2de plek!

Het is niet moeders mooiste, maar het is gewoon een must have. Ook absoluut geen lelijke auto in mijn ogen maar zeker niet super mooi

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Een technisch meesterwerk dat moeilijk te overtreffen is, deze Veyron!
Tijdloos in deze zwart/rode combinatie.
Tijdloos in deze zwart/rode combinatie.

Ik moet zeggen dat ik de pearlwhite ice blue ook een erg mooie kleur vind.NickW schreef:Haha nu je het zegt valt het wel op ja, (ofja is het te zien)
Ik heb hem hier ook staan, maar dan in pearlwhite ice blue, vind ik persoonlijk net een tandje mooier, maar zwart-rood staat bij mij op een solide 2de plek!Prachtige kleur voor deze speciale auto!
Hij stond op markplaats zonder de motorafdekplaat, en er bleek ook nog een spiegel te missen.
Ik heb de gok genomen, en heb daarna Autoart gemaild, ze hadden nog 1 motorafdekplaat liggen en een spiegel.
Helaas was het de bestuurdersspiegel, ik moest de bijrijdersspiegel hebben.
Maar ze hadden ook nog de zilveren spiegels van een Blue Centenaire liggen, dus zodoende heb ik voor ongeveer €55,- totaal een veyron.

Ik moet zeggen dat ik de pearlwhite ice blue ook een erg mooie kleur vind.Driver-X schreef:[quote="NickW"Haha nu je het zegt valt het wel op ja, (ofja is het te zien)
Ik heb hem hier ook staan, maar dan in pearlwhite ice blue, vind ik persoonlijk net een tandje mooier, maar zwart-rood staat bij mij op een solide 2de plek!Prachtige kleur voor deze speciale auto!
Hij stond op markplaats zonder de motorafdekplaat, en er bleek ook nog een spiegel te missen.
Ik heb de gok genomen, en heb daarna Autoart gemaild, ze hadden nog 1 motorafdekplaat liggen en een spiegel.
Helaas was het de bestuurdersspiegel, ik moest de bijrijdersspiegel hebben.
Maar ze hadden ook nog de zilveren spiegels van een Blue Centenaire liggen, dus zodoende heb ik voor ongeveer €55,- totaal een veyron.

Dat is zeker een goede deal!

En mooi dan Autoart nog zo'n motorafdekplaat had en 2 losse spiegels! Mag ik vragen voor hoeveel je die hebt kunnen bestellen bij ze? (de spiegels) Want ik heb nog spiegels nodig voor m'n s-klasse en als het niet te duur is

Maar zat er voor dat geld nog wel een doos bij of niet meer? Lijkt me van niet ofwel?

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Nee, er zat geen doos bij.
Maar dat hoeft voor mij ook niet zo, het is leuk voor de eventuele latere meerwaarde bij verkoop maar verder liggen de dozen die ik heb ook maar gewoon op zolder.
Als dat me een paar tientjes scheelt, heb ik dat liever, het gaat toch om het model..
De spiegels waren €3,- per stuk, maar misschien zijn de Mercedes spiegels wat goedkoper?
Ik kreeg het netjes verpakt thuisgestuurd, en ook een Autoart sticker er bij.
Maar dat hoeft voor mij ook niet zo, het is leuk voor de eventuele latere meerwaarde bij verkoop maar verder liggen de dozen die ik heb ook maar gewoon op zolder.
Als dat me een paar tientjes scheelt, heb ik dat liever, het gaat toch om het model..
De spiegels waren €3,- per stuk, maar misschien zijn de Mercedes spiegels wat goedkoper?

Helemaal mee eens. Ik kies ook liever voor het model zonder de doos als het me meer dan 10 euro scheelt. Anders vind ik het vaak die 10 euro (max) nog wel waard (althans voor een autoart/kyosho oid. voor de standaard hotwheels ofzo niet)Driver-X schreef:Nee, er zat geen doos bij.
Ik heb die autoartsticker hier ook. Ik heb hem op m'n vitrine geplakt

Ahh dat valt nog reuze mee! Ik zal ze eens gaan mailen dan

- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Je kan altijd een gokje wagen.
Niet geschoten is altijd mis.
Niet geschoten is altijd mis.