Die is onder de gordel.
 Die is onder de gordel. 
 Die is onder de gordel.
 Die is onder de gordel. 
Ach, ik weet wie het zegt.Ricardo schreef:Die is onder de gordel.

Ferrarifan schreef:Ik kan er helaas niet bij zijn. M'n vriendin is uitgerekend rond die tijd

maar nog wel volop aan het verzamelen
  maar nog wel volop aan het verzamelen  

)
  )Hoi jonnoT,jonnoT schreef:Even een aandachtspuntje voor de forumdag
Zo als iedere forumdag zijn er een aantal forumleden die een deel van hun verzameling meesleuren om te showen. Altijd prachtig om dat te mogen bekijken.
Nu was dit op eerdere forumdagen geen probleem , maar dit keer moet er denk ik rekening mee gehouden worden dat door de modelbeurs er meer aanloop van niet forumleden.
Het is op zich leuk om het forum onder de aandacht te brengen, maar men moet wel bewust zijn dat niet zoals voorheen modellen onbeheerd achtergelaten kunnen worden. Helaas is niet ieder mens betrouwbaar. Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor je eigen materiaal.
Is het een idee om 1 of meerdere vitrine's te hebben waarin forumleden een plekje voor hun modellen krijgen. Een ander optie is ook denkbaar.
 Helaas weet ik uit ervaring hoe snel modellen kunnen verdwijnen op een expositie
 Helaas weet ik uit ervaring hoe snel modellen kunnen verdwijnen op een expositie   Vandaar mijn oproep.
 Vandaar mijn oproep.