Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vond de AutoArt r35 wat saai dus ik wilde hem naar mijn mening een wat sportiever uiterlijk geven.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga het dak nog een carbon look geven.
Het donkere dak staat hem wel, zeker in combinatie met het donkere achterspoiler. Mooie gedaan.
De Gumball-decal hoeft niet voor mij. Hij is wel mooi aangebracht.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Het donkere dak staat hem wel, zeker in combinatie met het donkere achterspoiler. Mooie gedaan.
De Gumball-decal hoeft niet voor mij. Hij is wel mooi aangebracht.
Dankje. Alle stickers zijn waterslide dus ze kunnen met een beetje water er weer af
@goededag Ik vond het Dubai kenteken wel leuk. Dat het niet realistisch is maakt mij niet zoveel uit. Ik moet er naar kijken niet waar?
Knap
Vind het perfect zo, maar als je andere velgen wilt.
Probeer eens met een dun schroevendraaierke (geen kruis) tussen de velg en de as te steken, bij sommige fabrikanten lukt dat
subaru.nr1 schreef:Knap
Vind het perfect zo, maar als je velgen wilt.
Probeer eens met een dun schroevendraaierke (geen kruis) tussen de velg en de as te steken, bij sommige fabrikanten lukt dat
Al geprobeerd maar dat lukte niet. De wielen zitten vast met een schroefje maarja zou niet weten hoe ik dat los moet krijgen
Klein schroevendraaiertje of mesje proberen naafkapje los te wippen (eerst ff kijken of er een naafkapje zit die los kan), als die los is kan je schroefje losdraaien en velg is los.
Maar wel voorzichtig ivm beschadigen!