Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
NickW
Schaal: 1:18

Re: Nick's 1:18 update Ford Hotrod

Bericht door NickW »

Klopt peter, is een flathead v8. :mrgreen:

Haha jaa ik was ook niet van plan om hem over te spuiten, ik vind het wel wat gaafs hebben zo, die soort van ghost flames. :thump_up:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
NickW

Re: Nick's 1:18 update Ford Hotrod

Bericht door NickW »

Hier eindelijk weer eens een update van mijn kant.. :oops: Heeft wel weer ff geduurd.... Schoot er iedere keer bij in, vooral het foto's uploaden naar ImageShack en naar m'n computer.. :oops:

Om te beginnen de Ford Hotrod, daar is wat aan veranderd.
Ik heb namelijk de grill wat lager gezet, de motorkap verwijderd en de koplampen anders gemonteerd. Ook heb ik de voorruit verwijderd. De spatborden verwijderen is me te lastig.. Dan zou ik dus echt moeten gaan zagen en doen en dat zie ik niet zo zitten in deze spatborden dus dat gaat niet door.. Dan alleen nog een keer wat mooiere velgen aankomen, dan is hij af in mijn ogen :mrgreen:
Hier dan wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Verder heb ik op 8 oktober nog een nieuw model binnen gekregen! :dance: Een echt oudje, namelijk een Aston Martin 1934 Le mans in het rood van Signature models! :thump_up:
Een erg mooi model vind ik het, mooi gedetailleerd voor het geld. Enige puntje bij het model was dat toen ik hem kocht hij één van de twee ruitjes miste, maar ook geen breukschade oid dus valt het amper op.
Wel vraag ik me af hoe het model precies heet, aangezien je bij 1934 lemans nogal wat andere info vind wat allemaal erg tegenstrijdig is. Maargoed hier de foto's :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En gisteren heb ik weer een nieuw model binnen gekregen! :dance: Een echt filmicoon uit de jaren '80, namelijk K.I.T.T. uit Knight Rider! De versie is van Joyride ERTL en is dus met werkende scanner en de lier onderop, de afneembare zonnepanelen en de schietstoel. Echt een plaatje is het!
Hij stond op marktplaats met enkele mankementjes, namelijk een niet werkende scanner, een afgebroken (maar wel aanwezige) rechter spiegel en een klein gaatje in de vloer onder het dashboard bij de bestuurder.. Helaas kreeg ik hem binnen en bleek dat de dakpanelen waren vastgelijmd, maar dat was gelukkig erg slechte lijm dus die heb ik los gekregen en alle lijmresten eraf kunnen krabben zonder enige schade. Alleen zie je nu nog op de panelen zelf een klein wit lijntje waar de lijm is uitgeslagen in het plastic maar dit is niet opvallend. Je ziet het ook alleen vanuit de binnenkant van de panelen dus als ze erop zitten zie je het nieteens. :thump_up: Niet storend dus.
De scanner was gewoon een kwestie van simpel de batterijen vervangen.. Erg simpel dus! En het spiegeltje was een druppeltje lijm en is ook weer verholpen.
Het gaatje in de bodem valt niet eens op, je moet er goed voor kijken dus ik ben erg tevreden met het model!
Kostte me slechts 27 euro inclusief verzenden!! Echt een koopje dus! :dance:
Maar hier dan de foto's van KITT:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
Nelis

Re: Nick's 1:18 update Hotrod en 2 nieuwe aanwinsten

Bericht door Nelis »

Weer leuke updates! Altijd leuk om een model weer op te knappen.
schuifelhoofd
Contacteer:

Bericht door schuifelhoofd »

Die Aston ziet er een net modelletje uit. Ik vind 1934 Aston Martin MKII Le Mans #96 (Signature Models, 18121R) 1/18
Afbeelding
Op carmodel vind ik meer foto's http://www.carmodel.com/signature/18121 ... 1934/56430

KITT ziet er goed uit. Een top-aanwinst! Ergens 2de, 3de of 4de uitgave (de 1ste heeft oranje lampen).
Sommige mensen begrijp ik niet, wat nut hebben die dakpaneeltjes als je ze vastlijmt?
NickW

Bericht door NickW »

Nelis schreef:Weer leuke updates! Altijd leuk om een model weer op te knappen.
Dankje! Zeker is altijd leuk als het ook uitpakt zoals je plant (en hoopt..) :mrgreen:
schuifelhoofd schreef:Die Aston ziet er een net modelletje uit. Ik vind 1934 Aston Martin MKII Le Mans #96 (Signature Models, 18121R) 1/18
[img]http://i41.tinypic.com/23scfow.jpg[img]
Op carmodel vind ik meer foto's http://www.carmodel.com/signature/18121 ... 1934/56430

KITT ziet er goed uit. Een top-aanwinst! Ergens 2de, 3de of 4de uitgave (de 1ste heeft oranje lampen).
Sommige mensen begrijp ik niet, wat nut hebben die dakpaneeltjes als je ze vastlijmt?
Ik heb de doos ook ja, maar kan verder niet veel vinden over de 1:1 bedoelde ik meer ;) Maar iig bedankt, dat het een MKII is wist ik niet :P
Tja, misschien dacht hij dat hij kapot was omdat de paneeltjes los konden ofzo?.... Zo kocht ik laatst ook een 'kapotte' General Lee, de deuren konden namelijk niet open dus hij was kapot he... :doh:
Maar mij maakt het verder niet uit, dat sommige mensen het doen... Zolang het weer goed te maken valt. Het scheelt gewoon een hoop geld :thump_up:
- Henry Ford
Nelis

Bericht door Nelis »

NickW schreef:Ik heb de doos ook ja, maar kan verder niet veel vinden over de 1:1 bedoelde ik meer ;) Maar iig bedankt, dat het een MKII is wist ik niet :P
Tja, misschien dacht hij dat hij kapot was omdat de paneeltjes los konden ofzo?.... Zo kocht ik laatst ook een 'kapotte' General Lee, de deuren konden namelijk niet open dus hij was kapot he... :doh:
Maar mij maakt het verder niet uit, dat sommige mensen het doen... Zolang het weer goed te maken valt. Het scheelt gewoon een hoop geld :thump_up:
De rode kleur is trouwens ook wel appart. Doet eerder aan een Alfa Romeo denken...
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Inderdaad, keer wat anders: een rode Bugatti, heel mooi. En Kitt is uiteraard altijd goed :thump_up:
bobbob

Bericht door bobbob »

Zijn bij de Hot Rod de spatborden en de carosserie niet los van elkaar, zoals ik bij mijn Hot Rod had?

En KITT is een mooie auto, heb hem zelf ook staan. Alleen bij mij is de schietstoel lam, dus die maar vastgemaakt....
NickW

Bericht door NickW »

Ferrarifan schreef:Inderdaad, keer wat anders: een rode Bugatti, heel mooi. En Kitt is uiteraard altijd goed :thump_up:
Het is eigenlijk een Aston maargoed :P Klopt ja, is eens wat anders qua kleur :)
bobbob schreef:Zijn bij de Hot Rod de spatborden en de carosserie niet los van elkaar, zoals ik bij mijn Hot Rod had?

En KITT is een mooie auto, heb hem zelf ook staan. Alleen bij mij is de schietstoel lam, dus die maar vastgemaakt....
Ja klopt, is los maar dan valt de bodemplaat niet meer vast te zetten. Dus dat gaat niet door..
De schietstoel is bij mij ook niet helemaal super meer, staat ongeveer een millimeter omhoog aan de achterkant maar dat is niet bepaald storend.
- Henry Ford
v8-vette

Bericht door v8-vette »

KITT is wel erg gaaf, zeker gezien de prijs die je hebt betaald! :thump_up:
NickW

Bericht door NickW »

Nu even wat anders dan modelauto's,
Ik heb vanmorgen m'n rijbewijs B examen gehad, en GESLAAGD!! :dance: :dance: :dance:
Helemaal top dit!
- Henry Ford
hanske10

Re: Nick's 1:18 Geslaagd voor Rijbewijs!!

Bericht door hanske10 »

VAN HARTE !!!! :stop: wees er zuinig op

:eerste: :feest:
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Ik heb KITT ook staan, mooie update! En ja, ook ik moet de batterijen vervangen. Gaan wel vrij snel leeg moet ik zeggen. En gefeliciteerd met het behalen van je
B(eginners) rijbewijs :thump_up:

Nu kunnen al die centen weer in de schaalmodellen gepompt worden >>> of een auto.........prioriteiten :D
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
goededag

Bericht door goededag »

Gefeliciteerd :thump_up: Ben je al 18, om heb je een begeleider naast je?

Die KITT was echt een koopje, De extra's zoals een schietstoel en werkende scanner doen het hem
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Van harte!
Veilige kilometers toegewenst.

Ga je ook opzoek naar een 1:1 bolide, of blijft het nog even op schaal en stap je af en toe achter het stuur?
Plaats reactie