Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M. schreef:
(Vind het nog steeds jammer dat Autoart dit kleurtje niet met licht interieur heeft gemaakt en überhaupt niet op de roadster voert.....)
Volledig mee eens, een XKE FHC is in BRG knapper met een licht interieur...
De afwerking oogt wel fantastisch, knappe aanwinst
Erg mooi Jag! Blijft een van dé klassiekers natuurlijk! De Porsche ziet er ook goed uit zeker voor de kleine schaal.
De Corvette is mooi alleen jammer van de rare dichte wielen...
Eerst en vooral bedankt voor de reacties op de vorige update
De volgende update is de laatste voor dit jaar en we wuiven 2013 krachtig uit met een muscle car: een Camaro 'Pork Chop' van GMP in schaal 1:18.
Naar dit model was ik al een hele tijd op zoek. Ik vind hem schitterend vanwege de aanzuigkelken van de Weber-carburatoren die door de motorkap steken.
Dit geeft hem een extra krachtige en brute look. Het detail is echt heel mooi, vooral de motor is prachtig nagemaakt.
Ik vind dit het mooiste model van de Camaro dat Chevrolet ooit gemaakt en ben er superblij mee!
Ook de radiator zijn ze niet vergeten.
De wielbouten zijn van echt metaal.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
WAUW!!! en dat is nog zacht uitgedrukt alain, prachtige model gewoon van de afwerking van de motor kunnen veel modelbouwer nog van leren ,zalig gewoon!!!!