Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Toen ik hier voor het eerst rondsnuffelde zocht ik me ook rot naar dat ding. En nu zie ik ook regelmatig anderen die de zoekfunctie niet kunnen vinden. Zou het niet veel handiger zijn als die ook vanaf het forum te bereiken is, zoals dat op de meeste fora het geval is?
Misschien een ideetje voor het nieuwe forum!
jonnoT schreef:Home had ik al gevonden. Ik zou het handiger vinden als je direct op het forum een zoekfunctie had en niet eerst naar Home moet
Mijn fout. Ik had iets teveel weggelaten van de quote van 1:18 24/7. Beheerder van het forum is momenteel bezig met een update voor het forum. In de nieuwe opzet staat wel een lijst met links continue links in beeld. Nog even wachten en dat wordt in gebruik genomen.
Volgend mij (of ik moet mij vergissen) stond dat er eerst ook altijd bij, maar om één of andere reden is die weggehaald? Maar het zou wel makkelijk zij ja, vooral als je iets snel wil opzoeken hoef je niet eerst naar de portal te reizen.
Maar met het nieuwe forum zal het vast beter gaan!