Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat blijft de C6 toch een mooie Corvette zowel in straatversie als in deze C6R raceversie.
Die sealed modellen van AA zijn wel prachtig gemaakt. Echt een hele mooie aanwinst Koen
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Blijven altijd gave modellen die Corvette's, zowel in 1:1 als 1:18 !!
Vind hem echt prachtig uitzien, zeker in deze kleur.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Dank u.
De C6R blijft een super knappe GT wagen.
Heb vandaan op de beurs in Houten ook nog gekeken of ik geen C6R meer vond om toe te voegen aan de collectie maar geen gevonden die ik nog niet had.
Zo Koen,
Dat is een fraaie aanwinst,ben benieuwd wat de andere aanwinst is.
Ik heb gelezen dat je het een geslaagde dag vond,zet 19 april maar vast in je agenda
deze porsche hebben tijdje aan de lopende band op ebay gestaan.
Toen overwogen gehad er (nog) 1 te kopen om daarop startnummers te zetten. (decals ipv stickers op welke ik nu heb)
Toen niet gedaan, intussen zoek ik ook nog naar 1 voor redelijke prijs
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Mooie update Koen. Hij ziet er zeer goed uit.
De uitlaten ogen lekker bruut zo en prachtige wielen eronder ook.
Leuk ook dat hij nog niet sealed is. Geeft toch dat beetje extra hé
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'