GP San Marino

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Mooie race gezien, jammer dat er voor de laatste 12 rondjes ook de Schumi al 70% in beeld was :evil: Je kan niet alles hebben natuurlijk :)

Ik ben wel blij dat er eindelijk weer eens een ronde lang gevecht is geweest maar ik begrijp niet dat Schumacher 1,5 sec. sneller was en geen enkele poging deed om Alonso in te halen :doh:

F1 Racing schreef:Toyota-rijder Ralf Schumacher heeft na afloop van de Grand Prix van San Marino een tijdstraf van 25 seconden gekregen vanwege een incident met Nick Heidfeld in de pitstraat van Imola. De stewards menen een 'oneerlijke beweging' van Schumacher te hebben gezien.
Door de straf van 25 seconden, die bij de racetijd worden opgeteld, valt Ralf terug van de achtste plaats naar de elfde plek. Nick Heidfeld stijgt hierdoor een plekje in de klassering en verdient zo een punt. Toyota gaat nog in beroep tegen deze uitspraak.

Grandprix.com schreef:As night was falling in Imola word went around the F1 paddock that there might be a problem with the BAR-Honda of Jenson Button. The car remains in the scrutineering area at the moment.
Oprichter van modelautoforum.nl
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Welke bestaanswaarde heeft Ralf Schumacher uberhaubt in de F1? Behalve zijn naam dan. :?
Monty2004
Contacteer:

Bericht door Monty2004 »

Superrrrrrr......... ik zat op het puntje van de stoel!
Zelden gezien dat de overwinning nog in de laatste bocht beslist moest worden.

Hulde aan Renault, Alonso en natuurlijk last but not least Dhr M. Schumacher :thump_up:
Helaas was "mijn" team nergens te bekennen :cry:
Mvg Monty
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Muiter schreef:Mooie race gezien, jammer dat er voor de laatste 12 rondjes ook de Schumi al 70% in beeld was :evil: Je kan niet alles hebben natuurlijk :)

Ik ben wel blij dat er eindelijk weer eens een ronde lang gevecht is geweest maar ik begrijp niet dat Schumacher 1,5 sec. sneller was en geen enkele poging deed om Alonso in te halen :doh:

F1 Racing schreef:Toyota-rijder Ralf Schumacher heeft na afloop van de Grand Prix van San Marino een tijdstraf van 25 seconden gekregen vanwege een incident met Nick Heidfeld in de pitstraat van Imola. De stewards menen een 'oneerlijke beweging' van Schumacher te hebben gezien.
Door de straf van 25 seconden, die bij de racetijd worden opgeteld, valt Ralf terug van de achtste plaats naar de elfde plek. Nick Heidfeld stijgt hierdoor een plekje in de klassering en verdient zo een punt. Toyota gaat nog in beroep tegen deze uitspraak.

Grandprix.com schreef:As night was falling in Imola word went around the F1 paddock that there might be a problem with the BAR-Honda of Jenson Button. The car remains in the scrutineering area at the moment.

Ik ontdek hier toch een licht negatieve attitude tegenover een bepaalde rijder... vind ik wel jammer dat een "liefhebber van de sport" liever iemand ziet verliezen dan dat hij iemand ziet winnen...
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

ik heb de race niet kunnen zien!!!!!!!! :oops: :(

heb gehoord dat het super-spannend was en da'k echt iets gemist heb. Blij te horen dat Ferrari weer meedoet en dat de f1 weer spannend wordt!!! :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Ik ontdek hier toch een licht negatieve attitude tegenover een bepaalde rijder... vind ik wel jammer dat een "liefhebber van de sport" liever iemand ziet verliezen dan dat hij iemand ziet winnen...
:mrgreen: ben het hier niet mee eens,het is juist fijn om eens iemand anders te zien winnen dan schumacher,al heeft hij een pracht race gereden ,voor de schumacher fans begrijp ik dat ze liever zo een jaar zien als 2004 maar ,maar voor heel veel andere mensen is het juist goed dat eindelijk eens iemand anders kan winnen toch.en bij de schumacher zijn er maar 2 dingen of wel ben je er voor of wel ben je er niet voor ,een andere weg is er niet voor hem.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het was weer een goede race :thump_up:

In het begin een beetje eng dat het zoveel gaten vielen en iedereen op cruise control ging rijden, maar het einde zorgde er wel voor dat het puntje van mijn stoel net groot genoeg was.

Alonso blijft :worshippy: vind toch dat hij meer de man of the match was!
12 ronde's de meervoudig kampioen achter je houden vind ik toch een stuk knapper dan 1,5 seconde per rondje sneller gaan.
Jammer dat Button lag te slapen, en dat Webber en Heidfeld een misschien ook wel leuk gevecht te niet gedaan hebben.

Wurz ook netjes gedaan :thump_up: , maar veel gevaar had ie niet

En natuurlijk Vill :dance: :worshippy: :dance: Eindelijk punten, yes, yes ,yes voorlopig ff die monden gesnoerd :mrgreen:
Jos

Bericht door Jos »

Dat alonso de race überhaupt heeft uitgereden is al superknap aangezien hij het hele weekend een probleem met de motor had. Een geweldige drive van Fernando dus :worshippy:

Dat schumi er niet voorbij kwam is mijns inziens te danken aan de geweldige tractie van de renault, en het feit dat alonso in de langzame bochten rustig aan deed om zijn achterbanden te sparen.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

In het begin was de race niet echt spannend maar dat veranderde zeer snel. Door een strakke strategische actie wist schumi toch op een goede plaats te komen. Helaas was de wagen niet snel genoeg om Alonso proberen te verslaan. :)
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

kwiebje schreef:Helaas was de wagen niet snel genoeg om Alonso proberen te verslaan. :)

Dat was tie dus wel, maar omdat Alonso heerlijk verdedigend :thump_up: reed kon Schumacher er niet voorbij komen.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Ja was heerlijk om te zien hoe Alonzo de A.... Duitser steeds weer opving. :mrgreen: :thump_up: Jammer dat tie niet effe zo'n breaktest aan Schumi gaf zo als hij dat bij Couldhard ooit is flikte. :mrgreen:
Dat Ferrari hier goed reed is niet verwonderlijk. Het circuit is hun eigendom en de rijders trainingen ook hier geregeld
Jos

Bericht door Jos »

de rijders testen er dus vrijwel nooit hoor...jij bent in de war met fiorano en mugello. Op Imola wordt zelden getest...
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

117ayrton schreef:Ik ontdek hier toch een licht negatieve attitude tegenover een bepaalde rijder... vind ik wel jammer dat een "liefhebber van de sport" liever iemand ziet verliezen dan dat hij iemand ziet winnen...
:mrgreen: ben het hier niet mee eens,het is juist fijn om eens iemand anders te zien winnen dan schumacher,al heeft hij een pracht race gereden ,voor de schumacher fans begrijp ik dat ze liever zo een jaar zien als 2004 maar ,maar voor heel veel andere mensen is het juist goed dat eindelijk eens iemand anders kan winnen toch.en bij de schumacher zijn er maar 2 dingen of wel ben je er voor of wel ben je er niet voor ,een andere weg is er niet voor hem.

Maar als je liever iemand anders, maakt niet uit wie, ziet winnen... dan kan je toch spreken van een "licht negatieve attitude"...

Een fan van Alonso ziet graag dat alonso wint, daarvoor ben je fan. Maar wat ben je als je liever iedereen anders ziet winnen behalve Alonso ?

Wat nou als AL Slonso de eerste 10 wedstrijden wint, verpest hij dan OOK de sport... of is dat dan ineens weer geweldig....
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D Wat nou als AL Slonso de eerste 10 wedstrijden wint, verpest hij dan OOK de sport... of is dat dan ineens weer geweldig....
:D Dat zou ook jammer zijn voor de sport natuurlijk,trouwens ik zie liever een mclaren winnen maakt niet uit wie als het maar een mclaren is waar ik al van einde jaren zestig fan van ben .of eens een trulli met de toyota zou ook eens leuk zijn of zelf een schumacher als het maar weer niet altijd via de pits gebeurd en barrichello eindelijk eens de zelfde wapens kreeg.in 1988 domineerde mclaren de sport ook heel erg ,maar er werd gevochten tussen de twee rijders voor de titel ,dat is nu wat ik ferrari nu zo kwalijk neemt ,zet eens een montoya of kimi of alonso bij schumacher en geeft die kerels de zelfde wagen dan de schum kan hij eindelijk eens bewijzen of hij echt de beste aller tijden is .het was toch weer toevallig barrichello die pech had wat te veel gebeurd volgens mij.ik kan mij niet ondoen dat hij niet echt dezelfde wagen heeft,kan ook niet want er telt maar 1 iemand bij ferrari en dat is de schum.
ferrari doe nu eens zoals mclaren en zet twee kleppers in uw wagens zo dat ik ook weer ferrari in mijn armen kan sluiten
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Curbstone Models schreef:
Wat nou als AL Slonso de eerste 10 wedstrijden wint, verpest hij dan OOK de sport... of is dat dan ineens weer geweldig....

Daarom kwam aanvankelijk mijn vinger steeds dichter bij de aan/uitknop. Hij kreeg de leiding in zijn schoot geworpen en verder leek het ook uitzitten, iets wat absoluut niet leuk is om te kijken. Vorige races was de tegenstand ook niet echt (lang) aanwezig.

Had MS via een slimmere pitstrategie ook nog Alonso kunnen inhalen had ik de hele race bud gevonden. Want dan hadden we ook niets gezien. Had MS Alonso weten in te halen had ie verdient van Alonso gewonnen, nu is Alonso verdient winnaar boven MS.

Maar ik denk dat wij als kijker de grote winnaar zijn, omdat dit de leuke momenten in autosport zijn. Wie er ook wint.
Gesloten