Hier een project van mij betreft een golf mk4 gti. Ik heb een zilver exemplaar gevonden op marktplaats.
Dit lijkt wel een soort special edition ofzo vergeleken met de gewone gtitjes die je in het rood en blauw kunt krijgen..
Deze heeft mooiere wielen en een lederlook interieur. Ook vallen de standaart wielen minder ver naar binnen als de anderen en
de deuren, kofferklep en motorkap sluiten netter.
Al met al dus een leuke en nette basis om wat moois neer te kunnen zetten.
Plannetjes:
buitenkant blijft redelijk onaangeraakt. Alleen de koplampen smoken, grilletje zwart,
miss wat aan de achterlichten en uitlaat doen maar daar blijft het wel bij.
Interieur wil ik een gti interieur van maken. Hoe dit er precies uitziet weet ik nog niet maar dat
is iets voor het laatst.
Motorisch zit er natuurlijk standaart in deze ''gti'' ook een tdi motorblok

dus hier komt het motorblokje in te liggen wat er in hoort! namelijk de beroemde 1,8 20v turbo

Stance is bij mij altijd big isseu.. Dus ook bij deze zijn de plannen om de standaart wielen te verwijderen
en wat alu wieltjes terug te plaatsen. Daarna is het zaak de wiel kasten helemaal open te werken aan de binnenkant
en de wielkast randen helemaal scherp te dremelen zodat het model max laag kan en de wielranden gelijk met de wielkasten komen.
Foto's zeggen altijd veel meer dus vanaf nu de vorderingen tot nu toe.
Aangezien ik dit model toch al een tijdje in bezit heb en er steeds wel iets aangedaan heb, heb ik al best wat foto's
Enjoy.
Hier is het model nog zoals ik hem binnen kreeg. Naast mijn eerste project. De omgebouwde golf gaat het een en ander
aan onderdelen afstaan voor de zilveren golf en de omgebouwde gaat gestript verdwijnen in een doos

Het standaart interieur is wel mooi. Maar niet kloppend met het originele GTI interieur.

Deze wielen wil Ik er eigenlijk onder hebben. Hier nog Helemaal niks bewerkt aan het model, lager kan ie nu niet door
vanalles wat in de weg zit in de wielkasten en onder het model.

Zoals jullie kunnen zien steken de wielen ook nog wat ver uit.. Ook geen pan natuurlijk.. haha

Hier was ik al weer wat verder. Wielkasten helemaal uitgedremelt en dit is as low as it can get!
Wieltjes zijn wat klein maar de zwarte OZ Futura's komen er weer onder!