Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aanwinsten weer! Die Schuco's met aparte interieur kleuren zijn grappigcool!
Norev is er snel bij met de W205 Elegance, is er ook een Avantgarde van? De W205 is een hele mooi wagen trouwens
Vandaag geleverd gekregen (gekocht voor € 15,- beneden de gemiddelde winkeladviesprijs). Ik had nog geen model van de fabrikant Neo. Moet zeggen dat de kwaliteit niet erg veel te wensen over laat. Erg mooi schaalmodel... Echter viel me wel op dat hij extreem bevestigd zit aan de sok. Namelijk 3 schroeven van meer als 1cm lang en het schroefdraad wordt afgewerkt met een soort van veer...
Schuco | Mercedes-Benz SLS ///AMG GT3 Matt Schwarz |C197
Hij is er ook van Minichamps, alleen dan iets minder "gedetailleerd" vind ik... Zo heeft deze de carbon lip aan de voorzijde en de oogjes in het rood. Het is uit de Schuco Pro R collectie en wederom voor een erg zacht prijsje (kan bij mij ook niet anders hahaha).
Die Neo is idd fabelachtig gaaf man zeg! Gaaf²! De 1 is een een wolf in schaapskleren.. De ander een big bad wolf in big bad wolf kleren.. Moet in het echt ook een aardig geluidje hebben zo een SLS AMG GT3