Het British Racing Green blijft heerlijk. Zeker zo in de zon

Zeker in combinatie met de zwarte velgenrsh_scuderia schreef:Heerlijk!
Het British Racing Green blijft heerlijk. Zeker zo in de zon
Deze fraaie Grande Punto Racing in stemmig Underground Grey is het geworden Hermann..rsh_scuderia schreef:En wat gaat het worden?
Heb ik ook al ondervonden..MartinBond schreef:Ik kan zowel de keuze van je pa als die van jou alleen maar bejubelen. Enige wat er wél bij gezegd moet worden is dat de aanschaf van een cabrio in de herfst/winter zo enkele honderden euro's kan schelen met de zomerprijzen, wellicht iets om mee te nemen in je zoektocht..
Dat is minder nieuws.tommekee schreef:Heb ik ook al ondervonden..MartinBond schreef:Ik kan zowel de keuze van je pa als die van jou alleen maar bejubelen. Enige wat er wél bij gezegd moet worden is dat de aanschaf van een cabrio in de herfst/winter zo enkele honderden euro's kan schelen met de zomerprijzen, wellicht iets om mee te nemen in je zoektocht..
Heb ook een beetje slecht nieuwsDeze mazda staat nu helaas op een autokerkhof, men pa heeft er een ongeluk mee gehad toen hij ermee op vakantie was
tommekee schreef:Hahahageen nood, eind deze maand staat hier hopelijk een nieuwe