Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bedankt voor de reacties!
De S14 van schilt vind ik ook een gaaf model.
Wat betreft de kasten daar ben ik ook erg blij mee. de grote staat er nu sinds een maand of 4 en het bevalt me een stuk beter dan mijn goede ouwe trouwe billy stapelvitrine
Dit komt een stuk beter over al zeg ik het zelf
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gave collectie en vooral in de 3 grote kasten een zeer mooie opstelling ook! Ziet er goed uit!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
dank voor een echt ontvangst, zowel op kleine als grote schaal
Met alleen een overzichtje komen we er natuurlijk niet dus vanaf jetzt mal wieder a little bit of updating!
Als eerste update maar eens een paar heerlijke Celica`s die ik heb opgeduikeld het afgelopen jaar.
De Huzink is voor me gemaakt en daar ben ik erg blij mee!!!!!
Toen ik de ultron celica zag was ik blij verrast. had hem nog nooit gezien en hij verkeerde gelukkig in een goede staat en staat door die staat lekker te pronken in mijn kassie.
Enjoy
Greetz Richard
Laatst gewijzigd door Smokey op wo 02 jul 2014 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!