Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
hanske10 schreef:nou ik wil er ook aanwezig zijn..
en heb al met die man gesproken .en uitgelegd dat het forum daar zeer tevreden was. over de ontvangst
dus mij betreft graag...
Ik denk dat je een probleem qua vervoer gaat hebben Hans, gokje.
Koos, de eigenaar van Modelautokampioen stelt voor om de meeting (indien gewenst door ons) op 26 oktober te houden zodat het gecombineerd kan worden met de 4de miniatuurbeurs in Bergeijk !
Aangezien er wat complicaties optreden bij vele van ons beheer zal de meeting van dit jaar niet plaatsvinden. Scheve gezichten nu en dat begrijp ik, maar als jullie nog even geduld hebben dan is daar een groot feest voor ons 12,5 jarig bestaan wat ik aan het organiseren ben. Meer wil ik er nog niet over kwijt want het had eigenlijk nog even een verrassing moeten blijven, maar misschien is er nog meer begrip voor het annuleren van deze meeting.
Wil je toch even live babbelen met medeverzamelaar kom dan gezellig naar de Forumkarting
Inschrijven kan nog tot Zaterdagavond
Ach , het is langzamerhand een jaarlijks weerkerend gevecht waarbij dan met de hakken over de sloot iets geregeld wordt. OOk nu weer aan de veel te late kant. Maar met vooruitzicht op een ECHT Forum jubileumfeestje maakt het dan weer goed. Tenminste als het Forumbeheer nu is de moeite neemt opRUIM OP TIJD de datum bekend te maken, zodat ook een redelijk opkomst verwacht kan worden.
12 ½ jaar valt in April 2015. Dus wees zo vriendelijk en prik alvast de datum, voor de rest mag je het geheim houden Al is het de vraag of ik er bij zal zijn gezien de plannen voor 2015
Plannen is zo 1984... Dat overal aan vast zitten...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Markopolo schreef:Aangezien er wat complicaties optreden bij vele van ons beheer zal de meeting van dit jaar niet plaatsvinden. Scheve gezichten nu en dat begrijp ik, maar als jullie nog even geduld hebben dan is daar een groot feest voor ons 12,5 jarig bestaan wat ik aan het organiseren ben. Meer wil ik er nog niet over kwijt want het had eigenlijk nog even een verrassing moeten blijven, maar misschien is er nog meer begrip voor het annuleren van deze meeting.
Wil je toch even live babbelen met medeverzamelaar kom dan gezellig naar de Forumkarting
Inschrijven kan nog tot Zaterdagavond
Lees net dat de forum meeting dit jaar niet door zal gaan, erg jammer. Beetje vreemd dat wij hier niets van vernomen hebben van het forum aangezien wij, net als de laatste editie, het graag hadden willen organiseren en dit tijdig hebben aangegeven. Wellicht weer een volgende editie.