Police Countach

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Police Countach

Bericht door B.A.Z. 10 »

Ik wil met een nieuw project gaan beginnen tot dat ik een goede oplossing heb gevonden voor me FIA lambo.
De countach wordt gebaseerd op deze (vooral de kleur)
Afbeelding
hij wordt dus bijna overal mat zwart en op sommige plaatsen hoogglans+wil ik er een soort politie uitvoering van gaan maken met een paar decals en ander interieur,ik ga de orginele spoiler er af halen en een andere zoeken.de achterklep boven de motor ga ik veranderen(ik ga heel erg bij de murcielago afkijken).De voorbumper wil ik ook anders(die bburago is zo lelijk plastic)maar alleen als ik echt tijd over heb want een voor bumper uit de losse hand is heel erg moeilijk.
de binnenkant van de lampen worden anders want dat vieze geel vind ik niks.hij hoeft niet mooi te worden als hij maar lekker fout wordt.
Laatst gewijzigd door B.A.Z. 10 op wo 27 apr 2005 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Afbeelding

Is wel lekker fout....
Gebruikersavatar
Deathtrap
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 dec 2004 12:54
Schaal: 1:24
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Bericht door Deathtrap »

Nee man dat is GOED :thump_up: :mrgreen:
Ik zou die wel in het echt willen zien.

Met Wegmisbruikers staande worden gehouden door zo'n auto
Arno droomt lekker verder
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

hij is echt vet,als je door dit werd aangehouden als je op de rollerbank moest zo ik de hele dag op me brommer rijden :mrgreen:
maar deze auto is nog helemaal orgineel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Police Countach

Bericht door Matt Modelautos »

B.A.Z. 10 schreef:hij wordt dus bijna overal mat zwart en op sommige plaatsen hoogglans+wil ik er een soort politie uitvoering van gaan maken met een paar decals en ander interieur,ik ga de orginele spoiler er af halen en een andere zoeken.de achterklep boven de motor ga ik veranderen

Lijkt me schittend worden. :thump_up:
Maar zou het misschien iets zijn om hem zwart te maken met witte accenten, zoals bij de American High Way Patrol.?
tis maar een idee. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

die zijn ook mooi,maar de glans vind ik minder.ik denk witte deuren en dak in hoogglans en de rest mat zwart.
alleen ik weet niet of dat plastic nog zo gaat worden dat je het niet meer opmerkt als plastic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

B.A.Z. 10 schreef:alleen, ik weet niet of dat plastic nog zo gaat worden dat je het niet meer opmerkt als plastic.

Het valt na het spuiten niet meer op als "plastic" als je vantevoren maar goede primer gebruikt. Ik zou je hiervoor de grondlak in een spuitbus van de Gamma voor adviseren. (lekker goedkoop en van uitstekende kwaliteit). Sorry voor de reclame. :mrgreen:
Doordat deze primer een vullende werking heeft zul je de kleine krasjes die je krijgt bij het schuren van een plastic model niet meer zien en het zorgt voor een goede hechtlaag bij het aflakken.
Na het spuitwerk zul je geen verschil zien met een metalen of kunststof model.
Wel tussen alle lagen schuren met zeer fijn schuurpapier ( korrel 800 is voldoende).
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Plaats reactie