Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wordt een beetje lastig als je als Martini zijnde Porsche een lading geld brengt om er vervolgens alleen maar wat blauwe en rode lijntjes op te smeren....
Frankrijk zal dan eerst hun wet aan moeten passenaangaande hun drankenwet. (en tabak )
En misschien wil Porsche ook wel niet geassocieerd worden met Mercedes aangezien Martini ook Williams sponsert waar een Benz blok in ligt.
Ach, als Williams voor de gein er een liverei van kan maken wat iets weg heeft van de 1994 bolide, zou Porsche het ook kunnen doen.
En wat dan nog geiniger is; ze plakken het niet er op, maar de associatie is er dan weer wel. Guerilla a-go-go.
Maar goed, ben benieuwd hoe de bolides zich gaan verhouden tot elkaar. Leuk om weer eens iets meer te zien dan een tweestrijd om de prijzen
Gisteren naar Spa geweest.
Veel zon, wel aan de frisse kant.
Wat betreft de race, geen klachten maar was niet echt "wow".
Mager deelnemersveld naar mijn mening, dan vooral in de LMP2 en GT klasse.
Vroeger had je nog de Corvettes en de BMW's M3 bij de GT's maar nu waren er enkel ferrari, porsche en Aston Martin.
LMP2 was ook zeer mager.
Ook geen safety car periodes (misschien door het lage aantal deelnemers, 28 dacht ik dus weinig verkeer op de piste)
De mensen die niet geweest zijn hebben volgens mij niet echt gemist.
De hoogtepunten waren natuurlijk de strijd in de LMP1 "H" klasse en de GT Pro classe met in LMP1 "H" overwinning voor toyota #8, met audi #1 op de 2de plaats en toyota #7 op 3.
Porsche viel net naast het podium met de #14 op plaats 4.
GTE Pro, overwinning voor de AF Corse Ferrari van Bruni/Vilander met op 2 de porsche van Pilet/Bergmeister en op 3 de Aston Martin van Senna/Mücke/Turner
De Porsche 919H was wel spectaculair om te zien. Met zulke vonken in eau-rouge en een mooi wastegate gefluit bij het remmen. Porsche 919 hybrid by belgian.motorsport, on Flickr
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.