1:18 CLK DTM Hakkinen in de West Kleuren
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dan heb je helaas de verkeerde besteld
Dit zijn mijn 1:43 wagens,
de Turner:
de Hakkinen:
Zoals je ziet is de belijning van de auto wat anders, en aan de achterkant loopt de uitbouw van de wielkast door tot het einde, de Turner is namelijk een auto uit 2000 en de omgebouwde wagen van Hakkinen is van 2001
wil je nog meer foto's van misschien wel de 1:43 wagen, geen probleem om er een paar te schieten
hier nog een orginele:
http://www.f1club.be/nieuws/nieuwsfoto.php?url=http://img.photobucket.com/albums/v470/F1Club/DTM/0-431.jpg

Dit zijn mijn 1:43 wagens,
de Turner:

de Hakkinen:

Zoals je ziet is de belijning van de auto wat anders, en aan de achterkant loopt de uitbouw van de wielkast door tot het einde, de Turner is namelijk een auto uit 2000 en de omgebouwde wagen van Hakkinen is van 2001
wil je nog meer foto's van misschien wel de 1:43 wagen, geen probleem om er een paar te schieten

hier nog een orginele:
http://www.f1club.be/nieuws/nieuwsfoto.php?url=http://img.photobucket.com/albums/v470/F1Club/DTM/0-431.jpg
- Rakesh_BMW
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
dat zal eigenlijk wel moeten, want ik heb gekeken naar de 2001 1:18 modellen van Maisto, en tot mijn verbazing hebben deze ook geen uitloop van de wielkasten aan de achterzijde, dus zal je dat zeker met plamuur moeten vullen, de 2002 auto heeft dit wel, maar is qua model geheel anders.
Dus maakt het niet uit of je een 2000 of 2001 model pakt, want de 2001 1:18 wagens zijn door Maisto omgestickerde 2000 wagens.
Dus maakt het niet uit of je een 2000 of 2001 model pakt, want de 2001 1:18 wagens zijn door Maisto omgestickerde 2000 wagens.
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Rakesh_BMW
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Curbstone Models schreef:Ook aan de voorkant moet wat geknutseld worden. de bumper loopt aan de voorkant van de wielkasten helemaal naar buiten door. Dit is niet het geval op de Maisto..
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar beide bovenstaande auto's die je laat zien zijn uit 2001, en er zit een minimaal verschil aan de zijkant van de onderlip.
- Curbstone Models
- Contacteer:
plamuur
..
voor dit soort klusjes kan je beter kneedstaal gebruiken...
Dit kan je lange tijd bewerken voordat uitharding intreedt. Het wordt daarna keihard en kan met een Dremel uitstekend bewerkt worden.
Tevens is het krimpvrij, hetgeen ook geen overbodige luxe is... en de hechting is super...
Plamuur gebruik ik alleen voor het glad maken van oppervlakken..
Het zou jammer zijn als je een prachtig model gemaakt hebt en dat bij het minste geringste schokje de plamuur eraf breekt....

voor dit soort klusjes kan je beter kneedstaal gebruiken...
Dit kan je lange tijd bewerken voordat uitharding intreedt. Het wordt daarna keihard en kan met een Dremel uitstekend bewerkt worden.
Tevens is het krimpvrij, hetgeen ook geen overbodige luxe is... en de hechting is super...
Plamuur gebruik ik alleen voor het glad maken van oppervlakken..
Het zou jammer zijn als je een prachtig model gemaakt hebt en dat bij het minste geringste schokje de plamuur eraf breekt....
- Curbstone Models
- Contacteer:

is de wagen van 2000

is de wagen van 2001, waar ook Hakkinen in gereden heeft.
Het verschil zit vóór de wielkasten van het voorwiel. De bumper van de 2001 loopt helemaal naar buiten toe door, terwijl de bumper van de 2000 al eerder naar binnen loopt naar de basis van de wielkast.
ZOEK DE VERSCHILLEN !!!
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Curbstone Models schreef:
is de wagen van 2000
is de wagen van 2001, waar ook Hakkinen in gereden heeft.
Het verschil zit vóór de wielkasten van het voorwiel. De bumper van de 2001 loopt helemaal naar buiten toe door, terwijl de bumper van de 2000 al eerder naar binnen loopt naar de basis van de wielkast.
ZOEK DE VERSCHILLEN !!!
Aha, dat bedoelde u dus