Porsche 996 GT1

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Bracer

Bericht door Bracer »

Deathtrap schreef:
Bracer schreef:Verder lijkt alleen de dakluchthapper iets scheef of ligt t aan mij?

Dat zie ik nu ik terug kijk op de foto ook. Het is de eerste keer dat me dat opvalt, ik zal straks het model nog eens bekijken. Het kan namelijk ook een geintje van de foto zijn natuurlijk.

Sorry als k nou de kijk op je project heb verknald :oops: :doh: maar volgens mij is er met wat schuurwerk aan de linkerkant (voor mij) best wat aan te veranderen. Iig succes met je verdere vorderingen :thump_up:
Afbeelding
Deathtrap
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door Deathtrap »

Bracer schreef:Sorry als k nou de kijk op je project heb verknald :oops: :doh: maar volgens mij is er met wat schuurwerk aan de linkerkant (voor mij) best wat aan te veranderen. Iig succes met je verdere vorderingen :thump_up:

Nee mijn project heb je echt niet verknald hoor. Ik heb nog wel naar het model gekeken en moest inderdaad ook constateren dat er wel wat scheef is. Echter, ik heb gisteren het hele model in de glanslak gespoten en toen zag ik dat er nog meer krom was.
Als het goed is, heb ik al gemeld dat het model bij aanvang al heel erg krom was. Ondanks al mijn pogingen dit weer te herstellen is dit niet geheel gelukt. Ik zal het dus moeten stellen met een beetje een krom model :?

Zoals gezegd staat nu alles te drogen. De lak moet flink uitharden, zodat ik hem straks kan polijsten. En dan zien jullie natuurlijk weer wat nieuwe foto's
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Bracer

Bericht door Bracer »

je vliegt er echt doorheen he? :thump_up: ik heb hier maar een ding op te zeggen: mooi achterwerkje :mrgreen:
Afbeelding
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

Ik vind de achterkant van de porsche echt :thump_up:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

het is echt mooie geworden :worshippy: die achtervleugel heb je mooi gemaakt :thump_up: [/list]
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
W-J

Bericht door W-J »

Prachtig gedaan Deathtrap :worshippy: .
Deathtrap
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door Deathtrap »

Ik ben blij dat jullie het ook allemaal mooi vinden. Hij staat bij mij tenminste al flink te pronken op de plank. Ik hoop deze week de laatste hand te kunnen leggen. Daarna ga ik foto's maken en kan ik jullie de definitieve auto tonen.
I'll be back :mrgreen: (heb ik altijd al eens willen zeggen)
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heel leuk project alleen jammer dat de body een beetje krom is, maar verder is het een juweeltje en staat het erg mooi die zilvere kleur :thump_up: :dance:
Afbeelding
Plaats reactie