Naast een terugkeer naar de prijs van 99,90 voor alle 1:18 modellen komt GT Spirit met een nieuw loyalty-programma voor clubleden:
Brons: Meteen bij registreren, 10% korting op pre-orders.
Zilver: Na je eerste aankoop als clublid, in club of de reguliere webshop. 15% korting op pre-orders, 10% korting in de webshop en bij iedere 1:12 pre-order een gratis display case.
Goud: Na aanschaf van minimaal 5 modellen, in club of reguliere webshop. 20% korting op pre-orders, 10% korting in de webshop en bij iedere 1:12 pre-order een gratis display case. En speciale 'private sales', met kortingen tot 50%
Met alle drie de statussen geldt: Pre-order je drie 1:18 modellen tegelijk, dan 1 gratis 1:18 display case.
Bron:
http://gts-models.com/en/content/12-ranking-system
En natuurlijk helpt GT Spirit je graag aan de gold status met 6 nieuw te pre-orderen modellen:
Voor de Porsche fans:
De 911 Techart, het is de 991 in het wit geworden. Op zich niet verkeerd, maar de zwarte vind ik beter.
Ook een prachtige Race-964 in Martini-kleuren, nummer 909. Volgens mij heb ik deze wel eens gezien in 1:1, is deze niet van een Nederlandse rijder?
Of toch liever een kleurig straatmodel? Een blauwe 991 Carrera 4S
Meer into BMW?
De M235i komt in het rood. Weer niet verkeerd, maar Estoril blau mag ook nog wel komen

En een maatje groter: E92 M3 coupe wit, met wat striping. Wit blijft een mooie kleur voor de E92.
Of meer van de AMG?
De G63 AMG dark, altijd leuk, zo'n snelle baksteen
Mei:

Juni: