Topcamera Minichamps 1:43

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
f1op43
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 12 jan 2005 20:58
Locatie: Vianen

Topcamera Minichamps 1:43

Bericht door f1op43 »

Hallo allemaal,

mijn vriendin (totaal geen verstand van modelauto's) heeft op Koninginnedag op een vrijmarkt een McLaren MP4/16 van Mika Hakkinen (McLaren Collection nr.34) 1:43 op de kop getikt voor 1 euro! :worshippy:

Echter mist de topcamera boven op de rollbar. Heeft iemand enig idee hoe ik aan zo'n cameraatje kom?
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: Topcamera Minichamps 1:43

Bericht door motorhead »

f1op43 schreef:Hallo allemaal,

mijn vriendin (totaal geen verstand van modelauto's) heeft op Koninginnedag op een vrijmarkt een McLaren MP4/16 van Mika Hakkinen (McLaren Collection nr.34) 1:43 op de kop getikt voor 1 euro! :worshippy:

Echter mist de topcamera boven op de rollbar. Heeft iemand enig idee hoe ik aan zo'n cameraatje kom?


Ik zal deze week kijken of ik nog een gecrashde heb staan om het cameraatje er af te halen :wink:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

mijn vriendin (totaal geen verstand van modelauto's) heeft op Koninginnedag op een vrijmarkt een McLaren MP4/16 van Mika Hakkinen (McLaren Collection nr.34) 1:43 op de kop getikt voor 1 euro!


Ik wil geen vooroordelen bevestigen, maar ze heeft blijkbaar wel oog voor koopjes :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Als de topcamera bij Coulthard hetzelfde is graag een peebee met je adresgegevens :D
Gesloten