Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeker indrukwekkend, waar heb je al die body modificaties mee gedaan als ik vragen mag? Velgen had ik denk ik zwart gemaakt. Iig is er hier weer een liefhebber van Amerikanen bij Ben zeker benieuwd naar je andere projecten.
StangFreak schreef:Mijn andere omgebouwde auto's komen hier ook online... Moeten die in deze zelfde topic komen, of moet ik een aparte topic aan gaan maken voor een andere auto?
Je hebt een PB-tje ontvangen.
Je kunt hier je verzameling modelauto's hier verder in je privécollectie kwijt.
De ombouwen (met foto's, vorderingen en diskussies over de ombouwen) in "ombouwprojecten".
Welkom Stangfreak! Ziet er erg goed uit, zie je niet vaak dat iemand het lef heeft om met een AA te gaan knutselen, maar het ziet er erg geslaagd uit! Ook het kleurtje is erg leuk!
Ben erg benieuwd naar meer foto's van je collectie!
StangFreak schreef:Hai, Het is geen AutoArt model geweest hoor, het was een Beanstalk, onderdeel van Minichamps. Het was oorspronkelijk het prototype, maar die gebruikte ik liever, omdat ik het ook link vond om een dure AA eraan te wagen... Daarnaast had ik er ook geen geld voor
I stand corrected...
Je hebt er ook zoveel aan verbouwd dat het lastig te zien is of het om de concept of de productie versie gaat!