Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vond bij Toms 2 kleurvarianten van de Jaguar E type van Dinky Matchbox. De groene had ik al, maar de rode en gele zijn nieuw. Het leuke is dat de nummerborden uniek zijn. Er schijnt nog een creme variant te zijn en van de rode nog een andere versie.
Hier zie je dat de velgen verschillen.
Vandaag dit metalen wondertje gekocht van BUB. Porsche 906 waarmee Gijs van Lennep 1e werd in zijn klasse in Duitsland op de Neurenburgring in 1966. Je hebt deze in 1:18, ik weet dat Frank hem heeft en ook Matt had hem. Deze is in 1:87. Maar wat een details!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Koop ik er eentje en voor ik het weet ben ik helemaal verslingerd aan het merk BUB. Kleine schaal 1:87, dat scheelt. Geweldige modellen. Vandaag deze ontvangen. Hieronder de oogst van een paar maanden.