Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag heb ik een aantal uren mogen sturen in de fantastische FF (zie: hieronder). Het was een geweldige rit, wat een power, wat een bekijks, wat een geluid. Toch nog eventjes de 200 aangetikt. Ik heb 'm thuis even op de oprit gezet en moet zeggen: dat staat prima. Binnenkort meer foto's van het bezoek aan Munsterhuis met o.a de LaFerrari.
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op zo 29 mei 2016 20:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Afgelopen woensdag heb ik bij Munsterhuis de presentatie van de Ferrari GTC 4 Lusso mogen meemaken. Prachtige wagen, maar uiteraard was
er veel meer moois te zien zoals meerdere uitvoeringen van de 488 GTB en mijn persoonlijke favoriet de F12 Berlinetta Tour du France, wat een bak.
Voor een zacht prijsje van ongeveer €800.000 heb je m op de oprit staan.
Buiten op het parkeerdek stonden ook de nodige raspaardjes van de genodigden.
Meer modellen die aanwezig waren maar niet op de foto gezet: Testarossa, Dino, 328 GTB en GTS, F430 Scuderia, 550 Maranello, F355 Spider en F40.